n
דף הבית / רחובות / חדשות רחובות / רחובות: רחובות ממשיכה להתחדש: הרשות להתחדשות עירונית אישרה תקציב לתכנון שכונת נווה מרמורק

רחובות: רחובות ממשיכה להתחדש: הרשות להתחדשות עירונית אישרה תקציב לתכנון שכונת נווה מרמורק

השבוע התבשר ראש העיר, רחמים מלול כי עוד מתחם התחדשות עירונית, מתחם נווה מרמורק, זכה להיכלל במסלול רשויות של הרשות להתחדשות עירונית ובמסגרת זאת יועבר תקציב תכנון לקידום הפרויקט.
מלבד קרית משה, העירייה והלר החלו בתהליך התחדשות עירונית בשכונות נווה מרמורק, אושיות, מתחם האצ"ל, מילצ'ן ושכונות נוספות בתכנון.

PHOTO-2022-09-04-10-31-35
ח"מ גיא צור.צילום: דוברות רחובות

מסלול רשויות הינו מסלול בו הרשות המקומית מובילה את תכנון המתחם ואת התארגנות התושבים, ומניסיון ממתחמים אחרים בעיר ומרשויות אחרות, התערבות העירייה בפרויקט כה מורכב מסייע רבות לקידום מהיר של התהליך.

מתחם נווה מרמורק שהוגש בהנחיית ראש העיר על ידי מנהל ההנדסה והמנהלת העירונית הל"ר 360 למסלול רשויות ממוקם בין הרחובות הרב דוד ישראל ושד' פנחס בן דוד. במתחם 273 יחידות דיור במבני שיכון שנבנו בשנות השישים עם תשתיות פרטיות וציבוריות ישנות. התכנית הראשונית שהוגשה לרשות להתחדשות עירונית מבקשת לקדם פרויקט פינוי בינוי במסגרתו יבנו 810 יחידות דיור חדשות, בית ספר גני ילדים ופארקים חדשים לרווחת תושבי השכונה והאזור.

רק לפני כשנה הוכרז מתחם מילצ'ן במסלול רשויות ובפרק זמן קצר זה הספיקה הרשות המקומית יחד עם המנהלת לקדם משמעותית את התכנון בותמ"ל כאשר בחודשים הקרובים צפוי להתקיים שולחן עגול.

כמו כן, המנהלת העירונית בהנחיית ראש העיר מקדמת בימים אלו גם את מתחם האצ"ל שמאז אישור התב"ע בשנת 2016 לא התקדם. מטרת העירייה באמצעות המנהלת העירונית ומנהל ההנדסה היא לדאוג לכך שמימוש המתחמים יקרה בצורה המהירה ביותר.

ראש העיר, רחמים מלול: " רחובות במהפכת התחדשות עירונית ונמצאת בראש רשימת הרשויות המקומיות אשר מקדמות התחדשות עירונית בתחומן. בקדנציה הנוכחית הנחיתי את אגפי העירייה וחברת ה.ל.ר. להמשיך בקידום תכנון ופעולות שיביאו להוצאה לפועל של מתחמי ההתחדשות במהירות האפשרית. ביקשתי לקדם את שכונת נווה מרמורק לאור המצב הפיסי של המבנים הישנים בשכונה שנבנו בשנות השישים והצורך בחידוש והתשתיות הציבוריות בשכונה שהיא בעלת חשיבות מיוחדת לעיר ואני מאחל שזו יריית הפתיחה בדרך לחידושה".

חבר המועצה ומחזיק תיק התחדשות עירונית גיא צור: "זוהי בשורה משמחת שמהווה צעד חשוב בדרך שמתווה ראש העיר להתחדשות השכונות הוותיקות. אנחנו חדורי מטרה להגיע למתחמים שאותרו במסגרת המדיניות העירונית ונפעל לעשות כל שנדרש על מנת לאפשר להם להתחדש ולהציע סביבת מחייה ותשתית מגורים משודרגת לתושביהן. המאמץ המתמשך שלנו נושא פירות, קבלת התקציב ממשרד השיכון משקפת אמון ביכולת של העירייה לקדם תהליך בהצלחה ובהיתכנות המימוש של הפרויקט. "

מנכ"ל החברה הכלכלית, ניסים סלמן: " אנו פועלים בכל המרץ לקידום התחדשות השכונות הוותיקות ברחובות, בהנחיית ראש העיר יחד מנהל ההנדסה ובשיתוף מינהלת הלר 360. ההתחדשות העירונית של רחובות תתרום להעלאת איכות החיים של התושבים על ידי חידוש התשתיות העירוניות, והיצע מגורים משודרג וכל זאת לצד תנופה של פיתוח מסחר ותעסוקה שיבטיחו שרחובות תמשיך להיות אחת הערים המבוקשות באזור המרכז"

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

WhatsApp Image 2024-04-28 at 14.35.43_a7718d94

שריפה בבניין מגורים בבת ים

תפריט נגישות