n
דף הבית / חולון / חדשות חולון / פעוטה ננעלה ברכב בחניון של קניון עזריאלי חולון

פעוטה ננעלה ברכב בחניון של קניון עזריאלי חולון

פעוטה ננעלה בשגגה ברכב בחניון עזריאלי בחולון, צוות מתנדבי ידידים חילצו אותה בשלום. ״האמא חגרה את בתהּ, ונתנה לה את מפתחות הרכב, שננעל אוטומטית כשסגרה את הדלת״

צילום ידידים סיוע בדרכים
צילום: ידידים, סיוע בדרכים

היום (חמישי) בשעה 16:42, התקבלה קריאה במוקד ידידים אודות פעוטה שננעלה בשגגה ברכב לעיני אמהּ, בחניון קניון עזריאלי בחולון.

יהודית נאור, מוקדנית ידידים, ענתה לשיחה והוציאה קריאת חירום למתנדבי המרחב. רון בונן – סג"מ סניף חולון, יחד עם בנו יהונתן, ורונן עזרן, מתנדבי הסניף, נענו לקריאה והגיעו במהירות למקום. במיומנות ובאמצעות הציוד הייעודי שברשותם חילצו המתנדבים את הפעוטה בשלום, ללא גרימת נזק לרכב.

רון מספר: ״עם קבלת קריאת החירום יצאנו, בני ואני, לקריאה מאזור, הסמוכה ובמרחק נסיעה קצרה מכתובת האירוע. בהגעתנו ראינו את האמא שהמתינה לנו, כשבתה הפעוטה נעולה ברכב. התברר כי האמא חגרה את בתהּ במושב הבטיחות, ונתנה לה את מפתחות הרכב, שננעל אוטומטית כשסגרה את הדלת.

אישה שעברה בסמוך וראתה את האמא אובדת עצות, הציעה לה להתקשר למוקד ידידים. מיד התחלנו בפעולות החילוץ, כשרונן מצטרף אלינו, ובעבודת צוות זריזה הצלחנו לפתוח את דלת הרכב והשבנו את הפעוטה לזרועות האמא. היא הודתה לנו על התושיה והחילוץ המהיר״.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

3 תגובות

  1. אלופיםםםםםםםם

  2. לא מבינה למה רכב נינעל ,ללא הפעלת נעילה?

  3. תותחים אמיתיים אין מילים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

11 (4)

מאות השתתפו בהפנינג פסח במקווה ישראל

תפריט נגישות