n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / ראשון לציון: 8 הרוגים בתאונות במהלך שנת 2022

ראשון לציון: 8 הרוגים בתאונות במהלך שנת 2022

עמותת "אור ירוק" מפרסמת נתונים עגומים על שנת 2022 בה נהרג בכל יום אדם בממוצע בתאונת דרכים וראשון לציון ממוקמת במקום השלישי בישראל במספר ההרוגים בדרכים

תאונה צילום עמותת אור ירוק

348 בני אדם נהרגו בתאונות דרכים בשנת 2022, 4% פחות מאשר בשנה שעברה, כשנותרו עוד מספר ימים לסופה בתקווה שיעברו בשקט.

על פי טבלת הנתונים שמפרסמת עמותת "אור ירוק", ראשון לציון מדורגת במקום השלישי והלא מחמיא בטבלת ההרוגים של שנת 2022 בתאונות הדרכים כשמקדימות אותה במקומות הראשונים: תל אביב וירושלים. 

טבלת הרוגים תאונות דרכים 2022 צילום עמותת אור ירוק

עו"ד יניב יעקב מנכ"ל עמותת אור ירוק: "מדינת ישראל הניפה דגל לבן בכל הקשור למלחמה בתאונות הדרכים. שנת 2022 היא שנת כישלון ואנחנו האזרחים משלמים את המחיר על אוזלת היד של הממשלה.

השנה התבשרנו כי ישראל היא המדינה הגרועה ביותר בכל אירופה בשינוי מספר ההרוגים בעשור האחרון. בשנה שחלפה ראינו את כל תחלואי הכישלון באים לידי ביטוי בחוסר ביטחון אישי בכביש, באלימות איומה ובהתדרדרות מצב הבטיחות בדרכים עד כדי שפל. זו התוצאה הישירה של הרעבת תחום הבטיחות בדרכים במשך שנים.

אין סליחה ואין מחילה על אדישות ציבורית וקיצוצי תקציב שברור וידוע כי יעלו בחיי אדם. הצעד הראשון ששר התחבורה והבטיחות בדרכים חייב לעשות היא להוציא לפועל את תכנית הלאומית שתוביל לחסכון של 50% בהרוגים בחמש השנים הקרובות. כל שיהוי וגרירת רגליים יוסיף עוד משפחות שכולות ועוד הרבה צער, סבל וכאב מיותרים".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

11 (4)

מאות השתתפו בהפנינג פסח במקווה ישראל

תפריט נגישות