n
דף הבית / בקעת אונו / חדשות בקעת אונו / אור יהודה: פעוט כבן שנה וחצי ננעל בשגגה ברכב לעיני אמו

אור יהודה: פעוט כבן שנה וחצי ננעל בשגגה ברכב לעיני אמו

כונני ידידים חילצו את הפעוט בשלום. "כוחות החירום שברו את חלון הרכב, אך עדיין לא הצליחו לחלץ". בידידים קוראים להורים לאמץ "כלל מפתח"

יוסף חיים עם התינוק והאם. צילום: ידידים
יוסף חיים עם התינוק והאם. צילום: ידידים

הבוקר (שני) בשעה 8:32 התקבלה קריאה במוקד "ידידים", אודות פעוט כבן שנה וחצי שננעל בשגגה ברכב לעיני אמו ברחוב שיזף באור יהודה.

יוסף חיים צמח, מאיר שליו, מיכאל חן ושרון כהן, כונני "ידידים" סניף אור יהודה, נענו לקריאה והגיעו במהירות למקום. באמצעות הציוד הייעודי שברשותם חילצו הכוננים את הפעוט בשלום.

יוסף חיים מספר: "קיבלתי את הקריאה כשהייתי בקרבת מקום. תוך זמן קצר הגעתי למקום, כאשר אליי חוברים, מאיר שליו, מיכאל חן ושרון כהן. כוחות רפואת חירום וביטחון וכן אנשים שהתאספו סביב הרכב, שברו את חלון הרכב במטרה להצליח לפתוח אותו. למרות זאת, דלת הרכב לא נפתחה. ראוי לציין, כי אנשי הפיקוח העירוני של עיריית אור יהודה, אשר חשו למקום, נתנו לנו לסיים את החילוץ מבלי לחשוש. תוך זמן קצר מהגעתנו למקום ובאמצעות הציוד הייעודי שברשותנו, חילצנו את הפעוט בשלום ומבלי לגרום נזק נוסף לרכב. כאשר אתה מגיע לזירה ולמרות כל הלחץ ואתה רואה שאנשי הפיקוח העירוני והסובבים סומכים עליך בעיניים עצומות, זה נותן לך תוספת כוח וסיפוק".

בידידים שבים וקוראים להורים להרחיק מהישג ידם של הילדים את מפתח הרכב . במקרה נעילה יש ליצור קשר מיידי עם מוקד ידידים במספר 1230 ללא כוכבית.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

ניידת צקלאקה צילום דוברות משטרת ישראל

זה היה מהיר: נעצר חשוד בתקיפת החייל ברמת גן

תפריט נגישות