n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / ראשון לציון: " תתפללו לרפואתה של אשתי אורה בת לילי""

ראשון לציון: " תתפללו לרפואתה של אשתי אורה בת לילי""

ביום ראשון קרס ענף של עץ על אורה זהבי, הספרנית המיתולוגית של ספרית רוזן בעיר והיא מאושפזת באסף הרופא עם שברים בגוף. בעלה שוקי מבקש שיתפללו לשלומה.

גן שעשועים ציבורי ענף עץ צילום תיעוד מבצעי מדא
צילום: תיעוד מבצעי מד"א

כשראיתי את אורה דקות אחדות אחרי שקרס עליה הענף, הייתי בטוח שאני הולך לאבד אותה, זה היה מחזה מחריד" כך מספר בכאב בעלה שוקי זהבי בן ה-71.

ביום ראשון השבוע סמוך לשעה שתיים בצהרים חזרה אורה זהבי בת ה-69 לביתה שברחוב אברבנאל לאחר סידורים וקניות , רגע לפני שהגיע לביתה, החליטה לשבת בגינה הציבורית שברחוב אברבנאל כדי לנוח מהחום, היא לא תיארה לעצמה שכמה שניות אחרי יקרוס ענף של עץ על ראשה והיא תגיע לבית חולים עם 2 צלעות בריח שבורות, אוויר בריאה, תפרים באוזן, בעיה בראייה וחולייה מספר 4 שזזה בגב.

אורה, דמות מוכרת בנוף העיר ובשכונת רמב"ם בפרט כמי שהיתה הספרנית המיתולוגית 30 שנה בספריית רוזן. רבים מהתושבים התעניינו בשלומה לאחר המקרה הקשה.

בעלה שוקי סיפר ל"גל גפן " ראשון לציון על הימים האחרונים לצידה בבית החולים " הקושי הוא עצום, הפנים שלה נפוחות פי שתיים  ממה שהיו, יש לה שטף דם בפנים שירד מהעין לסנטר ומשם לגרון, העיניים שינו את צבעם לצהוב וכל נושא הראייה בבדיקה, יש שברים בעצמות והיא סובלת קשה מאוד, כבר שלושה ימים שאני ישן לידה בבית החולים, הולך לחצי שעה להביא משהו וחוזר ליד המיטה שלה, הסבל שלה נוראי"

איך זה קרה?

אורה יצאה לסידורים וקניות בקניון רוטשילד, כשחזרה הביתה היא החליטה לנוח בספסל לכמה דקות, רצה הגורל ובדיוק בשנייה שהיא התיישבה נפל ענף גדול עליה, כמו הסיפורים של אסימוב "לא יאומן כי יסופר" אורה הבן אדם הכי ביטחותי שיש בעולם, ממש קצין בטיחות, בכל סיטואציה היא רואה עשרה צעדים קדימה את הסכנה, היא תמיד בפעולות מנע ודווקא לה זה קרה"

ידוע לכם מתי היא תשוחרר?

כרגע לא ידוע מתי היא תשתחרר, ראיתי אותה ברגע הראשון אחרי שזה קרה, שכנים יתקשרו אלי וירדתי מיד וחשבתי שאיבדתי אותה, המצב שלה היה נראה כמו בן אדם שהולך למות, דם מהראש, פנים מעוותות והיא סבלה כאבי תופת היא לא יכלה להוציא הגה מכאבים, היא חשבה שהיא שברה את הגב, יצא לה קול חלש מהפה, כאב בל יתואר, היא נלקחה לחדר טראומה, הכי חשוב לי כרגע שהיא תחזור לעצמה ושלא יהיה נזק בלתי הפיך, הכאבים לא עוזבים אותה, היא עם משככי כאבים דרך הווריד. זאת תאונה מחרידה, צריך להגיד ברכת הגומל וצריך להתפלל לשלומה, אורה בת לילי ויוסף, אשמח לכל מי שיתפלל לשלומה.

תגובת עיריית ראשון לציון: ״ראשית, אנו מצרים על המקרה ומאחלים רפואה שלמה ומהירה לתושבת שנפגעה. מדובר בעץ בריא אך ותיק בן כ-50 שנה מסוג גרווילאה חסונה. העץ עבר גיזום ותחזוק שנתי לקראת החורף כפי שנדרש כחלק מתחזוקה שאנו מבצעים באופן שוטף, והנפילה נגרמה בגלל גילו המבוגר. מינהל איכות הסביבה בעיריית ראשון לציון פועל למינוי גורם חיצוני שיבצע סקר עצים כולל בכל רחבי העיר״.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

WhatsApp Image 2024-04-28 at 14.26.20_799d3f45

ראשון לציון: מי ראה את נדז׳דה?

תפריט נגישות