n
דף הבית / צרכנות / שואב אבק אלחוטי שוטף מומלץ

שואב אבק אלחוטי שוטף מומלץ

רכישה של שואב אבק אלחוטי היא כבר בחירה מתבקשת בתקופה שבה הנוחות והיעילות מנצחות כל קריטריון אחר. במאמר זה נמליץ כיצד נכון לבחור שואב אבק מתאים וכן אילו דגמים מומלץ לבחון בתהליך.

קרדיט: FREEPIK
קרדיט: FREEPIK

מהם היתרונות של שואב אבק אלחוטי?

היתרונות של שואב אבק אלחוטי לעומת שואב אבק רגיל בחלקם ברורים לכל, ועם זאת חשוב שנציין אותם רגע לפני שאנו דנים בשאלה איך לבחור את שואב האבק המומלץ ביותר. היתרון הראשון הוא כמובן היותו אלחוטי, מה שמאפשר לניקיון איתו להיות ללא תלות בשקע חשמלי קרוב. עוד משתמע מכך שהוא הרבה יותר קל להחזקה והזזה, מה שגם מאפשר לנו לנקות עימו עוד משטחים מלבד הרצפה, בחלקם גבוהים יותר מהרגיל וללא מאמץ פיזי משמעותי.  עוד יתרונות של שואב האבק האלחוטי מתרכזים ליעילות השימוש בו. למשל: חיוויים ברורים על מצב הסוללה, תאורה המיועדת לאזורים חשוכים, החלפה בין הפיות לצרכים משתנים וכן הלאה.

איך לבחור שואב אבק אלחוטי?

הרבה מאיתנו נוהגים לרכוש מוצרים בהתבסס על חוויות של אחרים, כמו רכישה של שואב אבק בהמלצה של חבר או חברה שכבר רכש אותו ונהנו מהביצועים. עם זאת, ייתכן שלאותם חברים ישנם תנאים אחרים בבית וצרכים אחרים מבחינת ניקיון, ולכן בחירות כאלה אינן מיטיבות.

המפתח לבחירה מצוינת של שואבק אבק, בדומה לכל מכשיר חשמלי אחר שאנו רוצים לשמור לטווח ארוך, הוא ההתייחסות למחיר והתמורה למחיר. התבוננות בתקציב הפנוי עבורכם לטובת הרכישה יסנן עבורכם את האפשרויות מבחינת המחיר, אך כשמדובר על התמורה, חשוב לבחון מספר משמעותי יותר של קריטריונים, עליהם מיד נפרט. ככלל, מוטב קודם כל למפות את אותם הצרכם ולאחר מכן להבין מהו המחיר שתהיו מוכנים לשלם בהתאם.

  • מספר נפשות ואורח חיים – כאן חשוב להתייחס לבני הבית, הצרכים הפרטיים שלהם וכיצד נראה הבית בשגרה. אם למשל ישנם אנשים הסובלים מאלרגיה בבית, מומלץ לבחור שואב עם מערכת סינון מתאימה. בבתים בהם ישנם תינוקות וילדים קטנים, ברור לכל שמכשיר המפיק רעש חלש יותר יהיה עדיף.
  • עיצוב הבית וחיות מחמד – בקריטריון זה נכנסים מגוון מאפיינים של עבודת המכשיר כמו עוצמת השאיבה ושיטת השאיבה, שבהקבלה למתרחש בבית, ניתן לנבא עד כמה תהיו שבעי רצון מהתוצאות. למשל, בבית עם הרבה שטיחים, או בבית שמתגוררות בו חיות מחמד פרוותיות, עוצמת השאיבה תצטרך להיות גבוהה יותר מהממוצע.
  • יעילות ונוחות בשימוש – טעינת הסוללה ומשך זמן הפעילות שלה הם מאפיינים חשובים כשמסתכלים על שגרת הניקיון הקבועה והיקף החללים שאתם מבקשים לשאוב להספיק במהלכה. כמו כן, גם סוללה נשלפת לעומת כזו שאינה נשלפת משפיעה מאוד על זמן ההפעלה ונוחות השימוש. בנוסף, זכרו שניסיון קצר בחנות אינו מקביל לעבודה ממושכת עם המכשיר בבית, על כן יש לשים לב לעניין המשקל של השואב.
  • ולבסוף, עיצוב, חדשנות, מותג ואחריות – אחרי השיקולים המשמעותיים שהוזכרו מעלה, יש מקום להתייחס גם לשיקולים שוליים יותר, אך כאלו שיכולים לעשות הבדלים עצומים בחוויית השימוש ותוצאותיה. פיצ'רים שונים יכולים להפוך את השימוש בשואב לקל ויעיל הרבה יותר כמו נורות חיווי, ידיות גמישות ועוד. בנוסף, חשוב ביותר להתייחס לעניין האחריות ולרכוש מוצר שמגיע עם אחריות מטעם היצרן כדי להבטיח תמורה מיטבית לעלות.

מהו שואב שוטף?

אין אחד שמחפש שואב אבק ולא נתקל במונח שואב-שוטף. זהו מכשיר לשאיבת אבק שגם מחליף את פעולת השטיפה (ספונג'ה) על ידי שימוש בנוזל שטיפה מתאים. כך הוא יכול לחסוך הן את הטאטוא שלפני והן את הגבגוב. הקטגוריה הזו היא יחסית חדשה ומבטיחה, אך מומלץ לשים לב לעובדה שהמרה של שואב רגיל לשואב שוטף אינה מומלצת כיוון שהיא שוללת מכם את אחריות היצרן. לכן, אם זיהיתם פוטנציאל משמעותי בסוג הזה של שואבי אבק, כדאי לחפש אחד קיים ולא ליצור אחד בעצמכם. ברכישה של שואב שוטף שארק למשל, תוכלו לעיין בקפידה בחוברת ההפעלה ולהבין בדיוק כיצד לשמור על המכשיר יעיל לאורך זמן, וכך גם על האחריות שמגיעה עימו.

מה סיפרו הגולשים של אתר זאפ?

הגולשים של אתר זאפ, שברובם המליצו על דגמים שונים של שואבי אבק שארק, ציינו שהם שבעי רצון מאיכות המוצרים ושהקריטריונים החשובים להם ביותר היו עוצמת השאיבה, רעש המנוע, הנוחות בשימוש ויעילות השאיבה. מיד, כשנפרט על המותג המוביל – שואבי שארק, תוכלו להבין מדוע.

שואבי אבק שארק – המובילים בקטגוריה

לא סתם זכו שואבי אבק שארק כמובילים בקטגוריית שואבי האבק בארצות הברית. שואב אבק שארק מעניק ללקוח לפני הכל חווית שימוש נוחה ויעילה. אין יותר גב שבור, אין פספוסים של שיער חיות מחמד, אין הפסקה כפויה באמצע הניקיון כדי להטעין את הסוללות – כל מה שהישראלים אוהבים ויותר!

על אילו שואבי שארק כדאי לברר?

שארק iz251 הוא אחד מהדגמים המומלצים ביותר של שארק שואבי אבק. לצד יתרונות רבים ומתאימים לקהל הישראלי שמיד נפרט עליהם, מדובר על שואב אבק שארק עם 2 סוללות . אלו הן סוללות ליתיום חזקות במיוחד שמסוגלות להחזיק ליותר משעה שלמה של שאיבה.

שואב אבק שארק מהסוג הזה מכיל מנגנונים ייחודיים של שארק לשיער. כך למשל הוא מכיל מנגנון לניקיון עצמי כך שאין הסתבכות של שערות ופרווה. כמו כן, במבחן השוואתי מול מותג שואבי אבק אחר – שארק או דייסון, ניצח shark שואב אבק  בשאיבת שערות אמיתיות.

לסיכום, אין ספק ש-shark שואבי אבק מהווים פיתרון מצוין לכל בית, ומומלץ לבדוק מה מבין המגוון הרחב של דגמים יתאים ביותר לבית שלכם בהתאם לצרכים הספציפיים שלכם, וכן לתקציב האפשרי שהעמדתם לטובת הרכישה.

** תוכן ממומן **

קרדיט: FREEPIK
קרדיט: FREEPIK

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

קרדיט: pixabay

מאז ועד היום: טבעות אירוסין ונישואין

תפריט נגישות