n
דף הבית / עמוד הבית ראשי / "פסטיבל אביב של צבעים": הכבישים יסגרו לתנועה,והשאטלים תוגברו

"פסטיבל אביב של צבעים": הכבישים יסגרו לתנועה,והשאטלים תוגברו

כמעט 500,000 מבקרים הגיעו לפסטיבל אביב של צבעים, שמתקיים בימים אלה בפארק הלאומי: ויש גם הפקת לקחים

ליותן

מאז שיצא לדרך פסטיבל ״אביב של צבעים״ בפארק הלאומי ברמת גן פקדו את המקום מאות אלפי מבקרים שיצרו עומסי תנועה רבים באזור, ולכן,החל מהיום (שני) הכניסות לאזור הפארק מאלוף שדה ומכביש הטייסים יסגרו לתנועת רכבים פרטיים החל מהשעה 17:00. הכניסה תתאפשר לתושבי רמת גן בלבד. בנוסף, יסגרו כל חניוני הפארק וסביבתו ונאפשר שימוש רק לתושבי ר"ג בעלי תו חניה. תהיה נוכחות מוגברת של פקחים, שוטרים ורכבי גרירה.

במקביל, התחבורה הציבורית, השאטלים העירוניים והגישה הרגלית לפארק ישארו זמינים ופתוחים לכולם. ובעירייה קוראים לציבור הרחב להגיע באמצעות התחבורה הציבורית והשאטלים מקניון איילון ופארק אריאל שרון. השאטלים תוגברו בהתאם.

על פי תחזית מזג האוויר, הערב צפוי גשם באזור הפארק שעלול לגרום לסגירת הפסטיבל ללא התראה מוקדמת משיקולי תפעול ובטיחות. במידת הצורך, תתקיים הערכת מצב בשטח והיא שתקבע אם ניתן להמשיך בתנאי מזג האוויר, או שהם מחייבים סגירה של הפסטיבל.

למרות הניסיון של ראש העיר, להמשיך את הפסטיבל היום האחרון לפסטיבל, מוצאי שבת, 15.4, והוא יוקדש לתושבי רמת גן ולאוכלוסייה עם מוגבלות וצרכים מיוחדים, שהעומסים עד כה מנעו מהם להגיע לפסטיבל. הכניסה לפסטיבל תותר להם בלבד.

 

2

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

11 (4)

מאות השתתפו בהפנינג פסח במקווה ישראל

תפריט נגישות