n
דף הבית / עסקים בכותרות / המדריך לבחירת סאב וופר

המדריך לבחירת סאב וופר

ניתן לומר באופן חד משמעי כי הרעשים של הרעם, הפיצוץ והבום של התוף מהווים חלק משמעותי מהאפקטים המרגשים ביותר העולים בעקבות שימוש ברמקול סאבוופר. זאת בעוד כי הסאב וופר הוא למעשה יחידת רמקול בודדת אשר תפקידה העיקרי הינו להפיק צלילים בתדר נמוך במיוחד, דבר אשר הופך אותה למוצר חיוני כאשר מדובר על חווית שמע אידיאלית. מה צריך לעשות לפני שרוכשים סאב וופר אתם שואלים? ובכן, על מנת לעשות לכם סדר בכל הבלאגן, הנה כל מה שתצטרכו לדעת טרם הגעתכם אל מעמד הרכישה

ליעד צילום PIXABAYsubwoofer
צילום: PIXABAY

מי בכלל צריך סאב וופר?

בראש ובראשונה, חשוב לזכור כי גלי קול בתדרים נמוכים הם ארוגים במיוחד, דורשים אלמנטים גדולים יותר ואנרגיה ברמה גבוהה במטרה להפיק אותם על הצד הטוב ביותר. באמצעות הקצאת התפקיד המורכב ליחידה בודדת, מיותר לציין כי תוכלו להנות מחווית שמע בלתי רגילה. יחד עם האמור, במידה ואתם מאותם אנשים אשר נהנים מהאזנה למוזיקה המתנגנת מתוך מערכת של שני רמקול, אז אפשר לומר כי רמקולים רצפתיים גדולים יעשו את העבודה. יחד עם זאת, במידה ואתם מאותם אנשים אשר מבצעים בהם שימוש לצורך תפעול הקולנוע הביתי שלכם, הרי שההמלצה המרכזית שלנו תהיה לשקול הוספה של סאב וופר אשר יפיק אלמנט בס נוסף בתור תגבור של חווית השמע. על כן, עליכם לקחת בחשבון כי בעת בה אנו מדברים על רמקולים מדפיים, הרי שבמצב זה קשה עוד יותר להפיק תדרים נמוכים וככלל, מדובר על רמקולים אשר מספקים תגובת בס פחותה ולכן, במצבים שכאלה – תוספת של סאב וופר היא הכרחית ביותר.

כך תבצעו את הבחירה הנכונה ביותר

כאשר אנו מדברים על שוק הרמקולים , ניתן לומר בצורה חד משמעית כי מדובר על שוק המונה בתוכו מגוון רחב של סאב וופרים, מגוון שעשוי לעורר לא פעם בלבול בקרב הצרכנים השונים ולכן, עליכם לוודא כי אתם שמים לב למספר דגשים חשובים. הדגש הראשון שיהיה עליכם לוודא טרם הגעתכם אל מעמד הרכישה הוא כמה כוח אתם צריכים? שכן, במידה ועומד לרשותכם חלל פנוי גדול במיוחד, ייתכן ותחפשו אחר סאב וופר עוצמתי ומוגבר. יחד עם זאת, חשוב לציין כי ככל שהאלמנט יהיה גדול יותר, כך למעשה גם הבס יהפוך לעמוק יותר, כך שההמלצה שלנו תהיה ללכת על רכישה של סאב וופר בין 10 ל-12 אינץ'.

שורה תחתונה

חשוב לציין כי מארז הרמקול עשוי גם להגיע בכרסא אטומה שכן, מדובר על דגם אשר משפיע באופן ישיר על רמת התפקוד של הסאב וופר. זאת בעוד כי שתי הדגמים הפופולריים ביותר נקראים בס רפלקס והשעיה אקוסטית. כמו כן, וופרים המתלווים אל השעיה אקוסטית משתמשים בתיבה אטומה על מנת להעניק תגובת בס, כאשר מדובר למעשה על שיטה אשר מעניקה בס הדוק ומדוייק, אך דורשת יותר כוח. נוסף על האמור, מארז בס רפלקס הוא מארז אשר מוסיף רכיב נוסף אשר תפקידו העיקרי הינו להגדיל ולהרחיב את התגובה של הבס מתוך הסאב וופר. מדובר למעשה על חור במארז אשר מסייע בשחרור חלק מהאנרגיה אשר נוצרת בתנועת קונוס הוופר פנימה. כמו כן, כאשר מדובר על סאבים המתלווים אל בס ריפלקס, הרי שמדובר על סאבים יעילים יותר בכל הסובב סביב נצילות כוח ביחס לסאבים המתלווים אל השעיה אקובטית, אך חשוב לציין כי הם מקריבים דיוק על מנת להוסיף אלמנט בס נוסף.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

חקירת היעילות של שמן CBD בהקלה על תסמיני פיברומיאלגיה: סקירה מקיפה של מחקר רפואי

תפריט נגישות