n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / ראשון לציון: שני נערים ניצלו כשרכבם כמעט נפל לתהום!

ראשון לציון: שני נערים ניצלו כשרכבם כמעט נפל לתהום!

שני נערים ניצלו בנס מנפילה לתהום וחולצו בעזרת טרקטור שבמקרה היה במקום. הנערים ההמומים חולצו מהרכב בריאים ושלמים

רכב על פי תהום צילום רונן ביטון
צילום: רונן ביטון

קצת אחרי השעה 1 בצהריים (רביעי), התרחש אירוע חריג בחוף הים בראשון לציון כאשר זוג נערים שחזרו מגלישה בים, נכנסו אל רכבם ובמקום לצאת ברוורס, הנהג לחץ על הגז, הרכב פרץ גדר הפרדה ונתלה בין שמיים לארץ כאשר מתחתם תהום בעומק של 15 מטרים!

למזלם של הנערים, טרקטור שעבד במקום מיהר אל הרכב שנראה היה שנמצא שניות מנפילה טרגית למטה. הרכב נקשר אל כף הטרקטור שבפעם הראשונה לא הצליח להרים את הרכב שכמעט נפל למטה.

בניסיון השני הטרקטור משך את הרכב אל חוף מבטחים כששני הנערים שנמצאים בו, נשמו סוף סוף לרווחה. כוחות משטרה ומד"א, הגיעו אל המקום להבטיח שהכל יסתיים בשלום

חובש רפואת חירום במד"א איתן עדין סיפר: "כשהגענו לזירת האירוע ראינו את הרכב עומד תלוי על פי תהום בגובה של כ- 15 מטר, כשבתוכו 2 נוסעי הרכב, נערים בני 17 ו -18 בעזרת טרקטור שהיה במקום גררנו את הרכב, ועזרנו לנוסעי הרכב לצאת, בדקנו אותם והם לא נזקקו לטיפול רפואי."

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

11 (4)

מאות השתתפו בהפנינג פסח במקווה ישראל

תפריט נגישות