n
דף הבית / בקעת אונו / חדשות בקעת אונו / אור יהודה: חוזרים לחגוג ביום העצמאות הכי גדול שאפשר

אור יהודה: חוזרים לחגוג ביום העצמאות הכי גדול שאפשר

אור יהודה חוזרת לציין ולחגוג את אירועי שנת ה-74 לעצמאותה של ישראל הכי גדול שאפשר. ריטה, סטטיק ובן אל, ליאור נרקיס ועמית שאולי יופיעו ביום העצמאות בעיר

סטטיק ובן אל תמונה רשמית בלה - קרדיט משה נחומוביץ'
צילום: משה נוחומוביץ

על הבמה המרכזית יעלו בזה אחר זה מיטב האמנים שיאפשרו לאור יהודה לחגוג סוף סוף כמו שצריך אחרי שנתיים של חגיגות מאופקות בשל הקורונה. כל הפרטים על אירועי יום השואה, יום הזיכרון לחללי מערכות ישראל ונפגעי פעולות האיבה ויום העצמאות לפניכם.

אחרי שנתיים עם חגיגות מאופקות יחסית בשל הקורונה, אור יהודה חוזרת לציין ולחגוג את אירועי שנת ה-74 לעצמאותה של ישראל הכי גדול שאפשר. בהפקת האגף לתרבות ואירועים יחד עם החברה הכלכלית, יתקיימו השנה ארבעה אירועים מרכזיים לציון יום השואה, יום הזיכרון לחללי מערכות ישראל ויום העצמאות.

ביום רביעי הקרוב, ערב יום הזיכרון לשואה ולגבורה, יתקיים האירוע המרכזי בהיכל התרבות במעמד ראש העיר, ליאת שוחט ורב העיר, הרב ציון כהן. במסגרת האירוע יופיעו הלהקות המקומיות, כאשר סגן ומ"מ ראש העיר, שלמה זלמן סיונוב יישא דברים. במרכזו של הערב תוצג ההצגה "גטו" של התיאטרון העברי המספרת על התיאטרון שהוקם בגטו וילנה ומציג את חייהם של שחקני קבוצת התיאטרון ומאמציהם לשמור על צלם אנוש למרות תנאי הזמן והמקום.

במסגרת אירועי הנוער ביום שואה, יתקיים אירוע "זיכרון בסלון" בקפה נערה ברחוב משה חייק, טקס של צופי שבט יהודה, אירוע זיכרון בסלון של הצופים ואירוע נוסף במחלקת הנוער.

ביום ראשון הבא (1.5) יתקיים ערב שירי לוחמים, בו יישא דברים סגן ראש העיר, אלירן אליה, ובו יופיעו דורית ראובני, דיאנה גולבי, טל סונדק, לירון לב ומאיה אברהם. יומיים לאחר מכן (3.5) תתקיים העצרת המרכזית ליום הזיכרון לחללי מערכות ישראל ונפגעי פעולות האיבה במעמד המשפחות השכולות. האירוע יתקיים בהשתתפות ראש העיר, ליאת שוחט, רב העיר, הרב ציון כהן, וסגן ראש העיר, עופר בוזי. הזמר הראל מויאל יופיע בו. בכניסה לרחבת האירועים תוצב "שדרת הנופלים" שכוללת תערוכת תמונות של חללי אור יהודה. חדר ההנצחה של חללי העיר יהיה פתוח ביום זה בין השעות 17:00 עד 22:00. מיד לאחר העצרת יתקיים אירוע "שרים לזכרם", אירוע שירה בציבור בהובלת מרכז הנוער הבייס ברחבת היכל התרבות. עוד במסגרת אירועי יום הזיכרון יתקיים אירוע "אחים מספרים" בהשתתפות מור כהן, אחותה של רש"ט הדר כהן הי"ד במכינת ארז וטקס בשבט צופי יהודה. תנועות הנוער יניחו מעמדי זיכרון על קברי חללי העיר.

במעבר חד, האירוע המרכזי לערב יום העצמאות יכלול הופעות שיימשכו כחמש שעות ברחבת האירועים העירונית בהשתתפות אומנים רבים: הלהקות המקומיות, מפרץ ההרפתקאות ורוני נדלר, ריטה, עמית שאולי בת העיר, סטטיק ובן אל תבורי וליאור נרקיס. שני מופעי זיקוקים יתקיימו לאורך הערב.

 

ריטה
ריטה. צילום: דודי חסון

 

 

ליאור נרקיס
ליאור נרקיס. צילום: רויטל עייני

 

"אחרי שנתיים שאילצו אותנו לחגוג בצורה אחרת ומאופקת יותר בשל נגיף הקורונה, השנה אנו נחזור לשמוח בדיוק כמו שאנחנו אוהבים", מציינת ראש העיר, ליאת שוחט. "דאגנו לתושבי לאירוע בלתי נשכח בערב יום העצמאות. המעברים בין אירוע לאירוע בתקופה הזו הם אף פעם לא קלים, אבל משקפים בדיוק את המציאות המורכבת שלנו במדינה. אנו מחויבים להרים את הראש, להיות זקופים ולחגוג בגאון את עצמאותנו תוך זיכרון של בנינו ובנותינו שבזכותם אנו ממשיכים לחיות כאן".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

WhatsApp Image 2024-04-18 at 17.23.45_99d72a7f

שחקן צפרירים חולון הורחק ל-99 שנים!

תפריט נגישות