n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / ראשון לציון ערכה טורניר שחמט מיוחד בשיתוף בעלי מוגבלויות

ראשון לציון ערכה טורניר שחמט מיוחד בשיתוף בעלי מוגבלויות

הטורניר נערך ביוזמתו של איגור גורפינקל, עובד עיריית ראשון לציון עם מוגבלות פיזית, חובב שחמט מושבע, שפנה לראש העירייה, רז קינסטליך, והציע לקיים טורניר המאפשר לאנשים עם וללא צרכים מיוחדים לשחק יחדיו.

שחמט צילום דוברות ראשון לציון

עיריית ראשון לציון בהובלת האגף לשיקום נכויות במינהל לשילוב חברתי, ערכו טורניר שחמט מיוחד ומרגש לאנשים עם ובלי מוגבלות. המשתתפים בטורניר זכו לשחק מול שני שחמטאים ברמה בינלאומית – סגן אלוף העולם בשחמט לשעבר, בוריס גלפנד, וקפטן נבחרת ישראל לשעבר, אלכס כספי.

שחמט צילום דוברות ראשון לציון (2)

הטורניר נערך ביוזמתו של איגור גורפינקל, עובד עיריית ראשון לציון עם מוגבלות פיזית, חובב שחמט מושבע, שהציע לקיים טורניר המאפשר לאנשים עם וללא צרכים מיוחדים לשחק יחדיו.

שחמט צילום דוברות ראשון לציון (3)

לאחר שפנה לראש העירייה, רז קינסטליך, והציג את יוזמתו, הרימה העירייה את הכפפה והטורניר נערך בהובלת אגף שיקום נכויות. כל אחד מהשחקנים שיחק בדרך ובהנגשה הייחודית לו, כך למשל, שחקנים עיוורים השתמשו בלוח משחק מותאם ואיגור הנחה עם העיניים אילו כלים להזיז.

רז קינסטליך שחמט צילום דוברות ראשון לציון

ראש העירייה, רז קינסטליך, בירך את משתתפי הטורניר, ואמר: "אנחנו מתרגשים להגשים חלום לאנשים המיוחדים והנפלאים שחלמו לשחק שחמט עם השחקנים המובילים בעולם. אני רוצה להודות לאיגור על היוזמה המקסימה, ולספורטאים הגדולים בוריס גלפנד ואלכס כספי שנעתרו להזמנה שלנו וכיבדו את כולנו בנוכחותם, ובעיקר – לשחקנים, ששום דבר לא עוצר אותם ושמוכיחים לנו שאפשר לעשות הכול בזכות הרוח והיכולת לחלום ולנצח".

רז קינסטליך שחמט צילום דוברות ראשון לציון (2)

צילומים: דוברות ראשון לציון

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

רובי ומרק

לזכר סבא וסבתא מרק ורובי חולמים להמשיך את השושלת

תפריט נגישות