n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / ראשון לציון: משדרגים את מערכת הביוב ברחוב ירושלים

ראשון לציון: משדרגים את מערכת הביוב ברחוב ירושלים

חברת המים והביוב של ראשון לציון "מניב ראשון" החלה השבוע לבצע פרויקט מורכב ברחוב ירושלים על מנת לשדרג את מערכת הביוב באחד מצירי התנועה הראשיים בעיר. העבודות המחולקות למקטעים קטנים, מתבצעות ללא חפירה על מנת שלא לפגוע בזרימת התנועה ולמנוע ככל האפשר פגיעה בשגרת החיים

פועלים עבודות ביוב צילום מניב ראשון
צילום: מניב ראשון

ביום שני השבוע החלה חברת המים והביוב העירונית מניב ראשון בביצוע פרויקט חיוני ומורכב לשדרוג מערכת הביוב ברחוב ירושלים. הפרויקט שצפוי להימשך כחודשיים, מתבצע על ידי שימוש בטכנולוגיה חדישה של ניפוץ ללא חפירה המצריכה רק שני פתחים של כניסה ויציאה בכל מקטע של העבודות, למעט מקטעים קצרים בהם תתבצע חפירה פתוחה. העבודות מתבצעות בהתאם לתוכנית האב העירונית לביוב.

פועל פקח תנועה עבודות בכביש צילום מניב ראשון (2)

במסגרת הפרויקט יתבצעו שינויים בתנועת קווי האוטובוס העוברים ברחוב ירושלים. שילוט מתאים נתלה על התחנות וכן בוצע תיאום מוקדם ומקיף עם החברות עצמן לטובת תדרוך הנהגים הנוסעים בקווים אלו. כהכנה לפרויקט בוצעו פעולות הסברה רבות הכוללות פרסום במגוון ערוצים, חלוקת מנשרים, הודעות טקסט והודעות קוליות שנשלחו לתושבי האזור.

חסימה בכביש עבודות צילום מניב ראשון

כמו כן על מנת למזער את הפגיעה באיכות החיים במהלך העבודות, הפרויקט המורכב חולק לששה מקטעים, קטנים ככל האפשר. במהלך העבודות על כל מקטע, תתבצע חסימה מלאה לאחד מהכיוונים מלבד מקטעים בהם תתאפשר תנועה דו סטרית בכפוף להסדרי התנועה המאושרים.

ניידת פקחי תנועה כביש צילום מניב ראשון

סמנכ"ל הנדסה במניב ראשון, עדנאן עיסא, מדגיש כי מדובר בפרויקט חיוני להבטחת פעילותה התקינה של מערכת הביוב העירונית: "התיאומים בין הגורמים השונים הכוללים בין היתר את משטרת ישראל, משרד התחבורה, אגד וחברת החשמל, ארכו כשנה ועם קבלת כלל האישורים הוא יוצא כעת לדרך. אנו קוראים לתושבים להתעדכן בהסדרי התנועה שפורסמו במגוון ערוצים לרבות waze ומופיעים כמובן גם באתר האינטרנט של מניב".

עבודות ביוב מים צילום מניב ראשון

סאלי לוי, מנכ"לית מניב: "שיפור מתמיד של התשתיות העירוניות הנו חלק מתוכנית העבודה הסדורה שלנו. העבודה על ציר תנועה כה ראשי הינה מורכבת ביותר אולם חיונית ואנו מבצעים אותה במקצועיות, תוך פגיעה מינימלית בשגרת החיים של תושבי ראשון לציון. בתום העבודות תושבי העיר ייהנו מתשתית ביוב חדשה, משודרגת ובטוחה".

פועל פקח תנועה עבודות בכביש צילום מניב ראשון

צילומים מאתר העבודה: מניב ראשון

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

תגובה אחת

  1. מניב – "העבודות מבוצעות ללא חפירה".
    עוד מניב – מראים בתמונה שהם חופרים.
    וכמי שגר שם אני יכול להעיד שיש חפירות ויש חסימת קטעים שלא לצורך.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

מתן דיל

ראש העיר מתן דיל מציג: פסטיבלים לא, שיפוצים ויועצים כן

תפריט נגישות