n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / ראשון לציון: סגן ראש העיר בתמיכה מלאה ברז קינסטליך בבחירות לראשות

ראשון לציון: סגן ראש העיר בתמיכה מלאה ברז קינסטליך בבחירות לראשות

סגן ראש העיר מקסים בביצקי לחץ יד לראש העיר עם הסכמה ותמיכה מלאה לבחירות הקרובות. בביצקי: "קיבלתי מספר פניות להפגש עם ראש העיר לשעבר דב צור וסירבתי"

מקסים בביצקי רז קינסטליך צילום פרטי
רז קינסטליך ומקסים בביצקי. צילום: פרטי

הקואליציה לבחירות הקרובות שיערכו בעוד תשעה חודשים ממשיכה לגדול סביב ראש העיר רז קינסטליך והבוקר הכריז סגן ראש העיר מקסים בביצקי על תמיכה מלאה לראשות העיר בקינסטליך לבחירות הקרובות.

בביצקי שבבחירות האחרונות התמודד דרך סיעה עצמאית "ראשונים" והביא מנדט אחד, הפך לסגן ראש עיר בקדנציה הנוכחית ולמחזיק תיק הביטחון.

כעת בביצקי מצטרף לסיעות שלחצו ידיים לקינסטליך לבחירות הקרובות: סיעת הליכוד בראשות יוסי חממי, שלחצה ידיים והולכת לתמיכה מלאה בקינסטליך ולחבר המועצה הוותיק איתן שלום שגם הוא הכריז על תמיכה מלאה בקינסטליך.

"נפגשתי עם ראש העיר רז קינסטליך והגענו להבנות לבחירות הקרובות ולחצנו ידיים להמשך שיתוף פעולה לטובת הציבור ולתמיכתי המלאה בו" אומר בביצקי ל"גל גפן" למרות התקופה הלא קלה שעברנו בעיר סביב מגפת הקורונה, טילים ועוד, הצלחנו לשתף פעולה יחד ולא רק לשמור על העיר אלה גם לקדם אותה לעיר הכי מוצלחת בכל התחומים כפי שפורסם לאחרונה."

פנו אליך מגורמים אחרים להצטרף אליהם לבחירות?

"כן, קיבלתי מספר פניות להפגש עם ראש העיר הקודם דב צור ולא הסכמתי לכך. אני מאמין בעשייה המשותפת עם ראש העיר רז קינסטליך, אני סמוך ובטוח שגם בקדנציה הבאה נמשיך ונפעל יחד למען תושבי העיר."

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

7ddb6718-d11f-4b8f-b8cf-ba67140048be

תכירו את הדוקטור: אביב גפן יקבל תואר לשם כבוד

תפריט נגישות