n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / ראשון לציון: נפתח משפטו של סגן ראש העיר מקסים בביצקי

ראשון לציון: נפתח משפטו של סגן ראש העיר מקסים בביצקי

אתמול (חמישי) נפתח משפטו של סגן ראש העיר מקסים בביצקי. עורך דינו יוסי בוקר: "האמת תצא לאור, התיק הזה בכותרות רק כי מדובר בסגן ראש עיר"

מקסים בביצקי

נפתח אתמול (חמישי) משפטו של סגן ראש העיר מקסים בביצקי בבית המשפט השלום בראשון לציון לאחר שהפרקליטות הגישה נגדו כתב אישום על מרמה, שיבוש וזיוף.

כזכור, על פי כתב האישום ניסה בביצקי,  להבריח לארץ אישה אוקראינית עימה היה לו קשר תוך ניצול תפקידו ומעמדו כאשר הדפיס עבורה הזמנה כוזבת, סידר לה חדר בבית מלון ואף הציע לשלם עבורה ערבות על סך 30 אלף שקלים.

מכתב האישום עולה כי בין בביצקי לאזרחית אוקראינית שהגיעה לישראל לבקר את אימה נוצר קשר לאחר ששלחה הודעות בטלגרם, וביקשה מידע וסיוע לגבי המסמכים הנדרשים לקראת ביקורה בישראל. בביצקי פנה אליה, ובמהלך השיחות ביניהם הציג את עצמו כסגן ראש עיר בישראל ואף שלח לה כרטיס ביקור. בשיחות ביניהם, קשרו השניים קשר כדי למסור מצג כוזב בפני ביקורת הגבולות כדי להקל את כניסתה לארץ, ביוזמתו של בביצקי.
במסגרת הקשר ביניהם, בביצקי זייף מסמך בחתימתו שתורגם לאנגלית, הנחזה להזמנה רשמית של עיריית ראשון לציון, בו אושרה השתתפותה בפורום מקצועי. בהמשך אף שלח לה מכתב הזמנה באנגלית על מנת שתציג אותו בעת כניסתה לישראל. לאחר מכן, פנה בביצקי לחברו, בעלים של בית מלון בראשון לציון, והזמין עבורה חדר למשך חודש, כשהוא יודע שהיא לא תשהה במלון בזמן ביקורה בארץ.

"גל גפן" ראשון לציון שוחח עם יוסי בוקר עורך דינו של בביצקי אשר טוען " כל התיק הזה מבוסס על עדות שקרית"

 

אנחנו לא התנגדנו לבקשת הפרקליטות מבית המשפט להעיד את הגברת האוקראינית שהיא בעצמה עשתה עברות פליליות בדיוק  כפי שמאשימים את בביצקי, אם טוענים שהוא כתב הזמנה כוזבת אז היא השתמשה בה, אם טוענים שהוא קשר קשר לבצע פשע, זאת אומרת שהוא קשר עם אותה אישה קשר ועוד, האבסורד כאן הוא שאותה אישה לא מואשמת ולא מועמדת  לדין על כלום, שום סעיף, למרות שהחוק אומר שהיא שותפה לעברות ומודה בכך, היא אפילו ממציאה שקרים במצח נחושה ואומרת לבקרי הגבול שמקסים מכר לה את ההזמנה תמורת 500 דולר, כששואלים אותה איך עבר הכסף, היא אומרת העברה בנקאית, ואז היא חוזרת בה, ולמה היא עושה זאת? לא מטוב ליבה אלה בגלל שהיא מבינה שאין הוכחה שהיא העבירה את הכסף, והנושא הזה לא יעלה בכתב האישום אבל הוא מסביר על אופי האישה הזו וצריך להבין דבר מאוד חשוב שהתיק הזה בנוי על גרסה מול גרסה שהשופט יצטרך לפסוק מי דובר אמת, זה תיק שבנוי על מילים. מילים של גברת שמשקרת.

כיצד אתה רואה את מקסים בביצקי?

מקסים טס על חשבונו https://katzr.net/1ef78a כדי לעזור לפליטים אוקראינים, אדם הומני שעוזר לזכויות אדם, הוא הקים מחסן תרומות לציוד ועזרה לפליטים, תורם לחברה והכל מכספו, אדם אהוב שנקבע ושקיבל תעודת הוקרה  שהוא מסייע לאנשים והומני.

ובכל זאת הוגש כתב אישום, מה יש לך לומר על כך?

מקסים רצה לסייע לאותה אישה שהיא פליטה, מטוב לב כפי שעשה ועושה למאות אנשים בגדר תפקידו, דלתו תמיד פתוחה והוא הראשון שטס לסייע לפליטים באוקריאנה, הוא לקח על עצמו לעזור וזה בDNA שלו, ואני אשאל שאלת תם נניח שהוא רצה לעזור לאותה גברת לא באופן חוקי האם הוא ייתן לה הזמנה עם כל הפרטים האמיתיים שלו? הוא יגיע לשדה התעופה ויחכה שם 24 שעות בלי שמכיר אותה? הוא לא מסתתר, הוא בודק עם המשטרה, משטרת הגבולות והכל בשמו. האם זו התנהגות של עבריין? זו לא התנהגות של מישהו שעובר עבירה אלה של אמת עשיתי ודיברתי.

ברור לי שמקסים מעניין אותם כי הוא סגן ראש עיר ולא יותר מזה, האמת תתגלה בסופו של דבר, כאשר כל התיק הוא על אישה שלא דוברת אמת, שקרים.

 

אין מניעה לתיק הזה

לטענת עורך הדין בוקר אין מניעה לתיק, הדבר היחיד שמקסים רצה לעשות הוא סיוע:   "בביצקי אינו מכיר את אותה אישה, ולא ראה אותה מעולם, יש לאותה אישה בן זוג, לא היו שום רמיזות אישיות, בחקירות היא אמרה לחוקרים " אני כבר ארבע פעמים אמרתי לכם שהוא לא דרש כלום, לא ביקש כלום, אני שאלתי אותו כמה זה יעלה והוא אמר ששום דבר, שהוא עושה זאת מאהבת האדם כי אני רוצה לעזור לפליטים אוקראינים כמוני". ואני שואל האם נראה למישהו שאיש ציבור, סגן ראש עיר יעשה משהו לא חוקי? יגיע לשדה התעופה וידבר שם עם כולם בשמו? צריך להיות מטומטם כדי להאמין בזה.

היה בינהם קשר?

היא מודה והוא מודה שלא היה שום קשר בינהם ולא הכרות מוקדמת, זה ממוסמך במסרונים שלהם ואני אציג זאת בבית המשפט, אותה גברת כתבה לו שהיא רוצה להגיע אליו הביתה כדי להודות לו שיש אנשים טובים בעולם והוא אחד מהם, למעט ההתכתבות של מספר ימים בפלאפון לא היה שום קשר ממשי.

כאמור בביצקי כופר באשמות והוא ועורך דינו בוקר לטענתם יוכיחו הכל בבית המשפט במסגרת החקירה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

11 (4)

מאות השתתפו בהפנינג פסח במקווה ישראל

תפריט נגישות