דף הבית / כללי / "לא מפנים את הפסולת"

"לא מפנים את הפסולת"

תושבים בראשון לציון מלינים על כך שהעירייה אינה דואגת לאסוף את הפחים הכתומים המיועדים למחזור בזמן למרות פניות חוזרות ונשנות. העירייה: "מנהל אגף התברואה שוחח עם הדייר וסוכם על הוספת פח"

רונן דמארי

 

תושבים מחכים לפינוי הפחים הכתומים: המדובר על בניין מגורים ברחוב הנחשול בעיר, שתושביו קיבלו מהעירייה פחים כתומים על מנת לסייע לשמירה על איכות הסביבה. התושבים מספרים כי לאור חשיבות הנושא, הם דאגו להפריד את הפסולת שלהם ולזרוק את הפסולת המיועדת למחזור בפחים הייעודיים, אלא שהקבלן האמון על פינויים אינו מגיע לאסוף אותם. לטענת התושבים, הם פנו לעירייה פעמים רבות בנושא אולם הבעיה נותרת על כנה ופוגעת באיכות חייהם.

אחד מבעלי הדירות בבניין אמר השבוע ל"גל גפן": "מה שקורה זה שהעירייה לא מפנה פחים כתומים במשך תקופה ארוכה. אני כל הזמן מתקשר לעירייה ומבקש שיבואו לפנות ואומרים לי 'נטפל בזה', אבל זה לוקח שבועיים ובינתיים חדר האשפה שלנו מתמלא.

הם מגיעים לפנות בתדירות נמוכה למרות שהם צריכים להגיע פעם בשבוע. הייתה תקופה שהייתי מתקשר לעירייה ממש בכל שבוע. במשך חודש התקשרתי עשרות פעמים והתלוננתי שלא מפנים את הפחים הכתומים".

עוד הוסיף התושב: "בעירייה מעודדים אנשים למחזר וכשהם בסופו של דבר עושים את זה, הם לא מפנים את הפחים וחדר האשפה מתמלא סתם והדיירים זורקים על הרצפה. זה לא קורה פעם אחת. אני מצפה שיפנו את הפחים בזמן כמו שאנחנו משלמים ארנונה בזמן, שיפנו פעם בשבוע.

הקטינו לנו את הכמות של הפחים הירוקים ונתנו לנו פחים כתומים. היה צריך לשכנע אנשים לזרוק לשם ועכשיו כשהם עושים את זה, לא מפנים והפסולת שמיועדת למחזור הולכת בסופו של דבר לאשפה הרגילה. זה מרגיש לי כאילו מצד אחד מעודדים אותנו לשמור על איכות הסביבה ומצד שני, מחבלים במאמצים שלנו לעשות את זה".

 

מהעירייה נמסר בתגובה: "מדובר על פנייה מלפני חודש. מנהל אגף התברואה שוחח עם הדייר

וסוכם על הוספת פח".

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

צילום ארכיון: דובר צה"ל

חזרת פתאום – כל מה שחשוב לדעת כשהחיילות והחיילים חוזרים הביתה – המדריך המלא

תפריט נגישות