n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / ראשון לציון: נהג רוסס בגז בתוך רכבו, המשטרה סגרה את התיק תוך 24 שעות

ראשון לציון: נהג רוסס בגז בתוך רכבו, המשטרה סגרה את התיק תוך 24 שעות

נהג ריסס בגז פלפל בנוכחות אישתו והתינוק, נהג אחר. תלונה שהוגשה במשטרה נסגרה לאחר יממה. הנהג שרוסס: "איך תיק נסגר תוך יממה? אני בהלם". המשטרה: "אמצעי התיעוד לא אפשרו לאתר את זהות החשוד ורכבו" * הנהג מוחה: "האזור מרושת במצלמות. מה הבעיה להוציא את התיעוד?"

הנהג ברכבו צילום ממצלמת הרכב באדיבות הנהג
הנהג ברכבו צילום ממצלמת הרכב באדיבות הנהג

כיצד קורה שמשטרת ראשון לציון סגרה תיק חקירת אירוע חמור של תקיפת נהג בגז פלפל, בתוך 24 שעות בלבד?

ביום חמישי בערב נסע א' (שמו המלא שמור במערכת) בכביש דרך המכבים לכיוון התחנה המרכזית הישנה. "בדרך נהג ניסה לעקוף אותי מצד ימין ללא הצלחה", הוא משחזר בשיחה עם "גל גפן ראשון לציון". "כשהגענו לצומת דרך המכבים-פיק"א היה רמזור אדום. הוא עמד עם רכבו לצד הרכב שלי, קילל אותי בנוכחות אשתו והתינוק שלו שהיו איתו ברכבו והרגשתי מאוים. התקשרתי למשטרה כי הוויכוח התלהט".

בעודו מתקשר למשטרה הנהג ירד מרכבו. "זה היה מאוד מאיים. הוא יצא מהרכב, הגיע אליי וריסס אותי בפנים עם גז פלפל. זה היה מזעזע. הרגשתי שאני עומד למות. ההרגשה היתה של חנק בגרון, העיניים שרפו ברמה שאי אפשר לתאר. בקושי הצלחתי לצאת מהרכב שהיה חנוק מגז פלפל. הצלחתי לפתוח את הרכב, יצאתי והזמנתי את המשטרה".

שוטר שהגיע למקום גבה עדות מהנהג. "למחרת קיבלתי הודעה שהתיק נסגר. הייתי בשוק. יש זלזול גדול מזה? סגרו תיק אחרי פחות מיממה מבלי לחפש את הנהג שתקף אותי? ואם זה היה נגמר בדקירה? גם אז היו סוגרים את התיק בטענה שהנהג לא אותר? מה, הם לא מבינים שיכולתי למות? ככה ברגע סוגרים תיק? איך ארגיש מוגן כאזרח אם המשטרה אינה עושה דבר לאיתור התוקף? אני מודה שהייתי המום מהחלטת המשטרה".

מהמשטרה נמסר בתגובה: "מדובר באירוע חמור של תקיפת נהג על ידי אלמוני על רקע דין ודברים בדבר שימוש בדרך. עם קבלת התלונה נפתחה חקירה ובמסגרתה נבחנו אמצעי התיעוד, אשר לא אפשרו לאתר את זהות החשוד ורכבו. ככל שיתקבל מידע נוסף, נוסיף ונחקור".

הנהג שנפגע מותח ביקורת על תגובת המשטרה ואומר: "כל האזור מרושת במצלמות אבטחה של העירייה. מה הבעיה להוציא את הסרטונים, לזהות את מספר הרכב ולאתר את הנהג? זה כל כך מקומם שככה מתייחסים לתלונת אזרח. פשוט לא ייאמן"

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

11 (4)

מאות השתתפו בהפנינג פסח במקווה ישראל

תפריט נגישות