דף הבית / חוקר פרטי / ביום בהיר אחד

ביום בהיר אחד

כשזהבה החליטה שהיא רוצה גט אחרי 19 שנים ביחד, עומר לא האמין שזה קורה לו. אחרי שהחל בטיפול נפשי הוא הבין שהבעיה היא לא אצלו

זה נחת עליו בהפתעה גמורה. הוא לא הבין מאיפה זה עף עליו. אחרי 19 שנות נישואין ושני ילדים מתבגרים, פתאום זהבה הפילה עליו פצצה. "אני רוצה להתגרש" אמרה והרימה את ידה לגובה שיערה, "זה כבר הגיע לי עד כאן. גיליתי הכל". אם היו שואלים אותו שעה קודם האם יתכן שחתול שחור יעבור ביניהם, הוא בוודאי היה נקרע מצחוק על המחשבה ההזויה הזאת. תמיד האמין שהם זיווג משמיים, ובסך הכל חיו חיים טובים ונורמאליים.
בדמיוני לקחתי צעד לאחור וניסיתי לבחון מעט את תנועות הגוף של עומר. אולי יהיה משהו שיסגיר את טענותיה. לא היה כלום. עומר פשוט בחור רגיל. אין בו שום דבר שיכול להסגיר נטייה מינית אחרת. זהבה בכל זאת התעקשה שהוא הומו. "מה שראיתי זה מה שראיתי" טענה, ולקח לעומר זמן רב לדובב אותה לספר לו מה היא יודעת שהוא בעצמו לא יודע. זה הרגע שהתברר לו שזהבה עוקבת אחרי היסטוריית פעולות המחשב הביתי שלהם. הוא היה בהלם שהיא עושה זאת. "איפה אני חי?!" שאל את עצמו לפתע "ממתי זה הגיע למקום כזה?!" בכל אופן, באחת הבדיקות האחרונות שלה, היא הבחינה שגלשו מהמחשב לאתרי פורנו, ובאחד האתרים הוצגו תכנים הומוסקסואליים. הבחנתי שלעומר קשה לדבר על הנושא. זה בהחלט הביך אותו. הוא ידע שזה היה הוא.

התבצרה בעמדתה
"האמנתי שזה ייקח כמה ימים, יירגע וישכח" הסביר לי "ונוכל לחזור לשגרה". עומר ניסה להסביר לה שמה שהיא גילתה לא מדויק. זה נכון שהוא גולש לפעמים לאתרים פורנוגרפיים, ולפעמים קופצים תכנים ללא שליטתו. אין לו העדפה שכך זה יקרה, וגם אין לו בעיה עם זה. אבל מזה ועד שהוא מעדיף את בני מינו, הפער מטורף. לזהבה זה לא שינה כלל. היא הייתה נעולה בעמדתה והחלה להזכיר לו דברים מהעבר שפתאום "מסתדרים" לה. העובדה שהוא יוצא לפעמים עם חבר'ה לבלות, הנסיעות שלו עם חברים לחופשת סקי. הטענה שלה שיש כל הזמן גברים סביבו. "אתה קולט לאן הגעתי?!" ספק אמר ספק שאל "אני מואשם בזה שדאגתי להיות עם גברים סביבי ולא עם נשים". הבנתי את המלכוד. אם היה יוצא עם נשים, היא הייתה טוענת שהוא גבר בוגדני, וכשהוא עם גברים, אז הוא דו מיני. מצב מסובך.
עבר חודש מאז אותה תקרית, וזהבה התבצרה בעמדתה. היא רוצה גט ומהר. היא לא מוכנה לקבל תירוצים והסברים. היא החליטה את מה שהחליטה ואם הוא לא ישתף אתה פעולה, היא תתחיל בהליכים. עומר סיפר שהמצב החדש הזה פשוט מטריף אותו. אם הצליח להחזיק איכשהו מעמד זה בזכות הילדים, שהוא לא רצה שהם יפגעו מזה, אבל בפועל, הוא עבד על אוטומט ורק ניסה "לצוף" כדי לשרוד את זה. אין לילה שהוא לא ניסה להעביר את זה בדיבורים, אבל לזהבה נמאס. "די. מספיק לחפור לי" קטעה אותו כל פעם מחדש וניסתה ללכת לישון. עומר לא הצליח להרפות. הוא לא מוכן שאחרי כמעט שני עשורים יחד, הוא יאבד את מה שהוא בנה ועוד על משהו לא אמיתי.

מאהב פוטנציאלי
כשהרגיש שהוא זקוק לכדורים כדי להירגע, החליט ללכת לטיפול נפשי. היועצת שבחר סיפקה לו אי קטן של שפיות בתוך הטירוף הזה. היא קילפה ממנו מעט מחסומים, וגרמה לו לראות שהמצב אכן לא הגיוני. זה לא סביר שאשתו תתקע כל כך על רעיון מופרך בלי שיש לה הוכחה אמיתית לכך. ויותר מזה, שזה חייב להיות כאן ועכשיו, מבלי לתת לזה בכלל צ'אנס הולם. לדברי אותה יועצת, שווה לבדוק האם היא בעצמה מסתירה ממנו משהו. היא חיזקה את טענתה בכך, שהגילוי שלה נעשה לא בתום לב, אלא היא ממש חיטטה במחשב כדי להגיע לזה. כך עומר הגיע אלי.
זהבה הייתה בשנת שבתון, כך שזמן רב היה לה. ביום הראשון של הפעילות היא לא יצאה מהבית, כך שלא זכיתי בכלל לראות אותה. למחרת, היא יצאה בשעות הבוקר, ונכנסה לקניון הקרוב ועברה בין החנויות. שמרתי עליה מרחוק. לא באמת עניין אותי באילו חנויות היא מסתובבת. כשהיא קיבלה שיחת טלפון, היא הפסיקה את השיטוט והחלה לצעוד בקצב אחר. היא נכנסה אל בית הקפה והתיישבה מול גבר, לא לפני שנתנה לו נשיקה חפוזה. התיישבתי בצד השני של המקום, וסידרתי את המצלמה לכוונם, שהיא תעשה את העבודה בשבילי. מפעם לפעם זרקתי מבט, כדי לוודא שאותו אחד הוא מאהב פוטנציאלי. המגעים הקטנים שהיו, סיפקו לי את ההרגשה שאני לא טועה לגביו.

הקדים אותה
הם סיימו לאכול ופנו לכוון החניון. מיהרתי אחריהם. אלה בדיוק המקומות שבו גם ניתן לפספס אותם בקלות, וגם קיימת אפשרות גבוהה לתעד ביניהם נשיקה טובה לפני פרידתם. הבחור ליווה את זהבה למכוניתה. היא הסתובבה אליו וחיבקה אותו חיבוק ארוך והניחה עליו את ראשה. המצלמה הייתה מוכנה. ידעתי שעכשיו תבוא הנשיקה אבל הבחור הפתיע גם אותי. הוא התכופף ונישק את בטנה. זהבה ליטפה את ראשו, ולאחר מכן ליטפה גם היא את בטנה. זה לא שגרתי. היא בהריון.
הייתי חייב לספר לו אפילו שחששתי שהוא לא יצליח להתאפק עד שאסיים את החקירה. המקרה שלו חייב הוכחות כדי שתהיה לו תועלת כספית מהגירושים האלו. לקח לי עוד כמה ימים כדי להוכיח את הקשר בין השניים האלו, וגם לאמת את זה שהיא אכן בהריון. עומר החליט להקדים אותה ופנה לרבנות. הוא אישית מסר לה את המסמכים "זה בגלל שלא רציתי עוד ילדים, נכון?" שאל אותה והתבונן על מרכז הגוף שלה "זה הדבר היחידי שלא הייתי מוכן לתת לך. זה בן או בת?". זהבה השפילה את מבטה ולקחה את המעטפה של הרבנות.

הכותב הינו סאם זיברט, בעליו של "סייט חקירות" 03-5322520. הסיפורים מבוססים על מקרים אמיתיים. הנפשות ופרטים נוספים שונו למניעת זיהוי הלקוחות.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

אולי יעניין אותך גם:

beach-gacf25a0d3_1920

סיפורו של חוקר: היום ששווה מיליונים

תפריט נגישות