n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / ראשון לציון מפרגנת לגיבורות של העיר

ראשון לציון מפרגנת לגיבורות של העיר

"מאחורי כל גיבורה עומדת עיר שלמה שרוצה להודות לה": עיריית ראשון לציון יצאה בקמפיין שילוט חוצות מיוחד לציון יום האישה הבינלאומי

יום האישה 1 שלט חוצות צילום דוברות ראשון לציון

יום האישה הבינלאומי צויין ביום שישי, 8.3, ועיריית ראשון לציון יצאה בקמפיין שילוט חוצות מיוחד ברחבי העיר עם הכיתוב: "מאחורי כל גיבורה עומדת עיר שלמה שרוצה להודות לה", בסימן הגבורה הנשית במלחמת "חרבות ברזל".

מאז החלה המלחמה נחשפנו לסיפורי גבורה של נשים הן בעורף והן בחזית: של נשים מעוררות השראה שמחזיקות את הבית ומטפלות בילדים; של נשות השכול והפצועים; של אימהות החטופים שנאבקות למען יקיריהן ומחזקות את העם כולו; של העובדות הסוציאליות שמלוות את המשפחות; של נשות החינוך ושל המתנדבות; ולצדן נשים שנלחמות באומץ בחזית בקיבוצים בעוטף ובתפקידים פורצי דרך בצבא.

בעקבות כך ולרגל יום האישה הבינלאומי, יצאו בעיריית ראשון לציון בקמפיין שילוט חוצות מיוחד ברחבי העיר שמזמין את התושבות והתושבים לספר מי הגיבורות שלהם ולפרגן להן בעמוד הפייסבוק העירוני.

יום האישה שלט חוצות צילום דוברות ראשון לציון

ראש העירייה, רז קינסטליך: "מראשית המלחמה נחשפנו לסיפורי גבורה של נשים חזקות ומיוחדות ששבו את לב המדינה. הן גייסו כוחות עילאיים ונלחמו באומץ בחזית; הן השמיעו את קולם וכאבם של הנפגעים והחטופים; הן דיווחו, עודדו, טיפלו והתגלו במלוא גדולתן ועוצמתן בעורף – במחוות של התנדבות, חמלה, קשב ואנושיות.

"התרגשנו מהסיפורים שלהן, התמלאנו בגאווה ובהערכה ללביאות שפרצו מתוכן וקיבלנו תזכורת למה שידענו תמיד: הנשים מהוות את התגלמות כוחו של הבית, ועתה – יותר מתמיד. כולנו מודים ומודות על הגבורה הנשית שהאירה את החושך שיצרה המלחמה, ובה אין הבדל או חוסר שוויון".

לאורך כל החודש תציין עיריית ראשון לציון, בשיתוף המשרד לקידום מעמד הנשים העירוני, את יום האישה הבינלאומי בשלל הרצאות מעוררות השראה, מפגשים, סדנאות, כנסים, מופעים ופעילויות ברחבי העיר, ללא תשלום או בתשלום סמלי. פרטים נוספים בקישור: https://user-1723486.cld.bz/rishonlezion-women-month-2024

מכירים גיבורה? ספרו לנו עליה בעמוד הפייסבוק העירוני בקישור: https://bitly.ws/3fenv

יום האישה 2 שלט חוצות צילום דוברות ראשון לציון

צילומים: דוברות ראשון לציון

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

11 (4)

מאות השתתפו בהפנינג פסח במקווה ישראל

תפריט נגישות