n
דף הבית / צרכנות / עקרונות חשובים בבחירת מזרנים איכותיים

עקרונות חשובים בבחירת מזרנים איכותיים

כדי להסתכל על מזרנים איכותיים, אתם חייבים לצאת מהבית ולהתנסות במזרנים בעצמכם בחנויות. אספנו בכל זאת כמה טיפים שידייקו את הבחירה הסופית

מזרן
צילום: Pixabay

איך בוחרים מזרנים איכותיים שלא רק יסייעו לנו לישון כמו שצריך, אלא גם יעניקו תמיכה איכותית לגב, לכתפיים ולגוף שלנו בכלל? זוהי אחת השאלות החשובות ביותר שעמה אנו צריכים להתמודד, לפחות ברגע שמבינים שאין מנוס מלהחליף את המזרון שלנו ששירת אותנו נאמנה במשך הרבה מאוד שנים. למעשה, האם ידעתם שבממוצע ההמלצה היא להחליף מזרון בכל שמונה שנים לערך?

 

הסיבה לכך היא שעם הזמן, המזרון עובר תהליך של בלאי; הקפיצים שלו אינם כפי שהיו, הקשיחות שלו נעלמת, ויחד איתה שאר המאפיינים שבגללם רכשתם אותו מלכתחילה. למרבה המזל, לאורך השנים הללו סביר להניח שצצו בשוק מזרנים חדשים ואיכותיים אפילו יותר, מצוידים בטכנולוגיה מתקדמת שמטרתה להפוך את השינה לאיכותית יותר, ואת התמיכה בגוף למדויקת יותר.

 

מזרנים איכותיים – איך יודעים מה מתאים לנו?

זה קצת טריקי; אי אפשר פשוט להסתכל על מזרנים איכותיים באינטרנט ולהזמין. אתם חייבים לצאת מהבית ולהתנסות במזרנים בעצמכם בחנויות המומלצות. כדי לעזור לכם, אספנו בכל זאת כמה טיפים שידייקו את הבחירה הסופית לצד החוויה של התנסות במזרנים בחנויות עצמן:

  • נוחות – חשוב לזכור שמזרונים לא חייבים להיות קשיחים מידי בכדי שייחשבו בריאים. מזרון בריא הוא מזרון נוח. נוחות כמובן, היא נושא שמשתנה מאדם לאדם. ייתכן שעבורכם, דווקא מזרון רך יותר יהיה הבחירה הנכונה.
  • תמיכה – עם זאת, חשוב לבחור במזרון שיעניק תמיכה איכותית לכל הגוף, עם דגש מיוחד על הגב, הברכיים, הכתפיים והישבן. כדאי לקרוא על המאפיינים של כל מזרון ולהתנסות בו בכל מיני תנוחות שכיבה.
  • בסיס המיטה – אי אפשר לרכוש מזרון בלי לוודא שהוא אכן מתאים לבסיס שברשותכם. ישנם מזרונים מסיביים מאוד שלא כל בסיס יוכל לעמוד בכובד שלהם, ולוודא שהבסיס אינו אטום לחלוטין. מזרונים צריכים אוורור בכדי לשמור על האיכות שלהם לאורך זמן.
  • מידות – הרי לא תבחרו במזרון קטן מידי לאדם בגובה 1.95 נכון? יש לבחור את המזרון כך שיהיה מספיק מקום לאדם שישתמש בו, או לשני האנשים שישתמשו בו. בחירת מזרנים איכותיים שאינם יתאימו מבחינת המידות, היא טעות שתביא לחוסר נוחות נוראי שמשמעותו כמובן, חוסר שינה בלילות הבאים.

 

הכי חשוב זה להתנסות בעצמכם

הפרמטר החשוב ביותר בבחירת מזרנים איכותיים היא האפשרות להתנסות במזרון החדש בעצמכם. לשכב עליו בכל מיני תנוחות במשך רבע שעה בחנות זה נהדר, אבל לא ממש מספיק. כשממש מנסים להירדם, וכשמתעוררים בבוקר אחרי 5-6 שעות שינה, רק אז מבינים האם המזרון שנבחר הוא המתאים ביותר.

 

אם אין לכם מושג מאיפה להתחיל, הכי פשוט לכוון אל חברות מוכרות ומעולות שכולנו מודעים ליתרונות שלהם, למשל פולירון שוודאי שמעתם עליהם לא פעם; עם מזרנים מתקדמים במגוון עצום, שיתאימו לכל אדם והצרכים האישיים שלו. והעיקר, שתהיה שינה נעימה.

 

 

 

 

 

*כתבה פרסומית

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

קרדיט: pixabay

מאז ועד היום: טבעות אירוסין ונישואין

תפריט נגישות