n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / ראשון לציון: ממשיכים לאסוף מזון וציוד עבור חיילי צה"ל

ראשון לציון: ממשיכים לאסוף מזון וציוד עבור חיילי צה"ל

עיריית ראשון לציון ממשיכה במבצע תרומות לאיסוף ציוד ומזון לחיילות וחיילי צה״ל, למשפחות מהדרום ולמשפחות מהעיר שידם אינה משגת

חרבות ברזל איסוף מזון תרומות צילום דוברות ראשון לציון (1)

אחרי שהתושבות והתושבים פתחו את ליבם ואספו למעלה מ-1,000 ארגזים עם ציוד ומזון, ממשיכה עיריית ראשון לציון במבצע תרומות לאיסוף ציוד ומזון לחיילות וחיילי צה״ל, למשפחות מהדרום ולתושבי העיר שידם אינה משגת.

את התרומות יש להביא לאורך כל שבוע הבא, בימים ראשון-חמישי (19-15.10.23), לבית מכבי, רח׳ גולדה מאיר 21, בין השעות 18:00-10:00.

חרבות ברזל איסוף מזון תרומות צילום דוברות ראשון לציון (2)

ניתן להביא כל ציוד, כאשר הציוד הנדרש הוא בעיקר מזון יבש – סגור, וכל ציוד המתאים לחיילים.

ראש העירייה, רז קינסטליך: ״אנחנו מקבלים אינספור פניות מתושבים שרוצים להמשיך ולתרום, ולכן החלטנו להמשיך במבצע איסוף התרומות עבור החיילות והחיילים היקרים שלנו ששומרים על ביטחוננו, ועבור תושבי הדרום ומשפחות מהעיר שידם אינה משגת שחסרים את הציוד הבסיסי.

חרבות ברזל איסוף מזון תרומות צילום דוברות ראשון לציון (3)

״אני משוכנע שגם הפעם נוצף במאות תרומות – כי אין כמו רוחב הלב ורוח ההתגייסות וההתנדבות של התושבות והתושבים שלנו. אני רוצה להודות לכל מי שהגיע עד כה ונתן מכל הלב ולכל מי שעוד יגיע״.

חרבות ברזל איסוף מזון תרומות צילום דוברות ראשון לציון (4)

צילומים: דוברות ראשון לציון

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

2 תגובות

  1. חשוב מאד .אבל יותר חשוב לדאוג למי שאין מיגון .אצלנו ברח גוש עציון .אין לדיירים שום מיגון .הבתים פה מעל 70 שנה .

  2. מציעה שכל אחד בבניין/בשכונה שלו יבדוק אם יש מי שצריך עזרה. מבוגרים שחוששים לצאת לקנות מצרכים או תרופות. גם טלפון, שידעו שהם לא לבד בעת הזו.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

image003

תערוכה מיוחדת בבת ים: מהגטו ל"שכונת חיים"

תפריט נגישות