n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / הגשימו חלום והפכו להורים

הגשימו חלום והפכו להורים

אריק זיו וקובי נחמני התחתנו לפני שבע שנים וחלומם הגדול היה להיות הורים. לפני ארבע חודשים נולדה ביתם שני לאחר הליך פונדקות. אריק: "המסע לא היה פשוט אבל רגע אחרי ששני נולדה שכחנו את הקושי"

ההורים זיו ונחמני צילום פרטי
אריק, קובי ושני- צילום: פרטי

יום המשפחה 2023 חל היום ועדין לקהילה הלהט"בית ישנו קושי גדול להקים משפחה ולהביא ילדים לעולם. הדבר כרוך במאות אלפי שקלים כאשר ב90% מהמיקרים הכסף יוצא מכיסם של הזוגות ללא עזרה מהמדינה. אריק זיו וקובי נחמני התחתנו לפני 7 שנים וחלומם הגדול היה להביא יחד ילדים לעולם.

"גדלתי במשפחה של חמישה אחים ואחיות, תמיד ידעתי שאהיה אבא, בשנים האחרונות זה קיבל משמעות חזקה יותר, כשמרגישים ויודעים אז זה הרגע", מספר זיו בן ה-43.

הם התחתנו לפני שבע שנים. "היה ברור לנו שנהפוך להורים", אומר זיו "יש לי 13 אחיינים ומשפחה מורחבת גדולה, כל חיי היו סביב האחיינים והעבודה של האחיות שלי, שהם נשות חינוך."

זיו ונחמני, כמו זוגות רבים מהקהילה הלהט"בית הבינו שכדי להפוך להורים הם יצטרכו לעבור תהליך ארוך, מורכב ויקר של פונדקאות מחוץ לישראל. "פתחנו חסכונות והיה ברור לנו שנמשיך לעבוד ולחסוך, החלום שלנו היה להפוך מזוג למשפחה, לחבק את הדור החדש, לתת אהבה לילדים משלנו"

זיו ונחמני יצאו למסע חייהם שכלל גיוס כספים אינטיסבי, פתיחת חסכונות ועזרה מהמשפחה ולפני ארבע חודשים לאחר תהליך פונדקאות בקפריסין הטורקית בעזרת חברת "גאיה" שמלווה זוגות בתהליך פונדקאות נולדה ביתם הבכורה שני.

"הדמעות שהיו בעיני עם לידת שני השכיחו את הקושי של כל מה שעברנו, לצערי להיות חלק מהקהילה הלהטבי"ת בשנת 2023 לא מקנה זכויות" אומר זיו. "היו רגעי משבר לא פשוטים שרק חברים קרובים ומשפחה יודעים עליהם. זה עצוב שהדבר הבסיסי בחיים, הרצון הטבעי של משפחה כרוך בכל כך הרבה בירוקרטיה וכסף, למזלנו הצלחנו בתהליך והיום אנו הורים מאושרים, אבל מה יעשו אלה שלא מצליחים? חייב להיות שינוי במדינה, הרצון למשפחה הוא של כולם ללא הבדל דת גזע מין ומגדר"

מה אתה מאחל ליום המשפחה?

"אני מאחל לכל מי שרוצה שיגשים את חלום ההורות, שני גרמה לנו בשניה להבין מה זה אהבה שלא תלויה בדבר, היא האושר של חיינו. בהזדמנות זו אני רוצה לומר שוב תודה לכל מי שהיה חלק מהתהליך, בזכותכם הפכנו לדבר הכי גדול בחיים- להיות הורים"

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

רובי ומרק

לזכר סבא וסבתא מרק ורובי חולמים להמשיך את השושלת

תפריט נגישות