n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / ראשון לציון: מחריף המאבק נגד סגירת המסעדות בחוף ראשון לציון

ראשון לציון: מחריף המאבק נגד סגירת המסעדות בחוף ראשון לציון

בעלי המסעדות בחוף הים פרסמו שלטי אבל סמוך לכל מסעדה בהם נכתב כי ישבו שבעה ב30.10.22 בבניין העירייה וקוראים לתושבי העיר להצטרף אליהם למאבק המחאה ב20.7.

צילום רונן ביטון
צילום:בעלי המסעדות

המאבק נגד סגירת המסעדות בחוף הים מחריף ובעוד כשבוע ב20.7 תערך מחאה/ הפגנה בחוף הים בהשתתפות המשנה לראש העיר אסף דעבול, חברי כנסת, בעלי המסעדות ותושבי העיר.

לפני כחודש הצטרפו למאבק חבר הכנסת מיקי זהר ואמיר אוחנה https://katzr.net/71444d יחד עם המשנה לראש העיר אסף דעבול, שכתבו מכתב ליעקב קוינט מנהל מקרקעי ישראל .

אתמול הציבו בעלי המסעדות שלטי אבל  בחוף הים בהם נכתב " בצער רב וביגון קודר אנו מודיעים על פטירתו של מקום הבילוי/ מקום נגיש לכולם/ אוירה טובה של ים מסעדת החוף השקט ז"ל,( וכן הלאה לכל מסעדה בחוף שאמורה להתפנות) ההלוויה תתקיים ביום שני ו' בתשרי תשפ"ג, 31.10.2022 בשעה 12:00 בחולות חוף ראשון לציון, שבעה תתקיים בבניין העירייה, רחוב הכרמל 30 ראשון לציון".

4
צילום : רונן

 

אחד מבעלי המסעדות סיפר ל"גל גפן ראשון לציון "בימים אלו אנחנו עומדים מול פסק דין דרקוני שמפנה אותנו מהחוף ב31.10.22, אנו בעלי המסעדות מגישים ערעור לבית המשפט העליון בימים הקרובים. מנהל מקרקעי ישראל ביחד עם הפרקליטות החליטו לקחת את חוף ראשון כמלחמת דגל , ופשוט מתעלמים מטובת הציבור , קשישים , נכים , משפחות וצעירים. הולכים להרוג את החוף , כשעיריית ראשון פועלת להסדיר את כל נושא התב״ ע בחוף , אבל לצערנו לפרקליטות אצה הדרך , ולא מוכנים לחכות לבינוי פינוי , פשוט הזוי להוריד את כל מסעדות החוף כך סתם , ללא מענה לקהל שמגיע באלפיו לחוף.
אנו מארגנים הפגנה ב20.7.22 בחוף יחד עם הנכים וכל מי שרוצה לסייע לנו , מקווים שמישהו ישמע את צעקתנו , שלא לדבר על אבדן פרנסה של מאות משפחות, את שלטי האבל כתבה כל מסעדה ומסעדה בחוף, אם חוף הים והאווירה חשובה לציבור אנו מחכים לכל התושבים שיגיעו למאבק הזה ויחד ננצח".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

WhatsApp Image 2024-04-30 at 17.27.13_677e9f84

תושב ראשון לציון נעצר בבני ברק בחשד לגניבת מאות קורקינטים

תפריט נגישות