n
דף הבית / חדשות בת-ים / בת ים חגגה שבועות במופעים וטקסים ברחבת העירייה

בת ים חגגה שבועות במופעים וטקסים ברחבת העירייה

חגיגה בלבן לכל המשפחה התקיימה ברחבת העירייה בה התקיימו מגוון של פעילויות באווירת החג, על הבמה המרכזית וברחבה הופיעו אמני מוזיקה ותיאטרון רחוב יחד עם האחים אסנר שאירחו את הזמרים אילנה אביטל,  אדם ואורי בנאי.  כמו כן התקיים לראשונה "טקס ביכורי תינוקות" שיהפוך למסורתי  לכל התינוקות "הבת-ימים" שנולדו בשנה הנוכחית .

צביקה ברוט ילדים שבועות צילום באה קאלוס
צילום: באה קאלוס

ביום חמישי אחר הצהריים התקיימה חגיגת שבועות ברחבת עיריית בת ים. במקום התקיימו מגוון של פעילויות באווירת החג כאשר אמני מוזיקה ותיאטרון רחוב הופיעו התמזגו באווירה עם תושבי העיר, בצד אחר של הרחבה התקיימה הרקדה ישראלית להורים וילדים ובמקביל התקיימה הצגת הילדים "חברים על הגשר" של תיאטרון אורנה פורת.

כמו כן התקיים מופע שירה בציבור בניצוחם של האחים אסנר שאירחו את הזמרים אילנה אביטל, אדם ואורי בנאי  ויחד עם הקהל  עשו המון כבוד לזמר העברי בשירי ארץ ישראל היפה. האירוע התקיים בתמיכת משרד התרבות והספורט והכניסה כמובן הייתה חופשית

מסורת חדשה בעיר החל מחג השבועות הנוכחי, "טקס ביכורי תינוקות" ( Born In Bat-Yam) התקיים לכל התינוקות "הבת-ימים" שנולדו בשנה הנוכחית, ולגדולים יותר התקיימו סדנאות יצירה ועמדת צילום ברוח החג ומתחם ג'ימבורי לגיל הרך במתחם הביכורים.

ראש העיר צביקה ברוט: "כיף כל כך לפגוש את תושבי העיר בחגיגת שבועות הראשונה של בת-ים ברחבת העירייה , אירוע ביכורי התינוקות וחלוקת המתנות למי שנולדו השנה בעיר יהפוך מעכשיו למסורת שנתית – חג שמח בת-ים"

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

IMG-20240419-WA0016

שריפה ותאונה קשה הלילה בחולון

תפריט נגישות