n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / ראשון לציון: "פתחו לנו צ'יינה טאון בלב שכונת מגורים"

ראשון לציון: "פתחו לנו צ'יינה טאון בלב שכונת מגורים"

תושבי נווה ציון: " עשרות עובדים זרים המתגוררים במבנים ארעים הפכו את חיינו לסיוט, משתכרים, אפילו שוחטים חיות לאור יום ". העירייה : "הוצבה ניידת בשבוע הקרוב אשר תתעד ותאכוף במידת הצורך".

WhatsApp Image 2022-10-16 at 13.52.21 (1)
צילום: תושבת העיר

" אמא שלי אישה בת 90 מפחדת ללכת בשכונה כחצי שנה מאז הפכו חיינו לסיוט מתמשך" כך מספרת ליאת יבגי אשר ביתה ואמה גרות בשכונת נווה ציון, דור שישי לשכונה שקטה של בתים פרטיים.

" לפני כחצי שנה כל השקט בשכונה נעלם" מספרת יבגי לגל גפן ראשון לציון " שלושה בתים פרטיים נמכרו ולמקום הביאו עשרות פועלים זרים אשר הפכו את חיי השכונה לגהנום, זה התחיל ברעש בשעות הקטנות של הלילה והיום, המשיך בהשתכרות ברחובות והשיא היה ששמענו מתחת לאף חיות נשחטות וזועקות שאי אפשר לטעות בדבר"

המקרה שפורסם לראשונה בפורום "בימת התושבים" https://bit.ly/3sic7w9 עורר סערה ויועצת ראש העיר לענייני בע"ח איריס חזן המנהלת גם את הפורום יצרה קשר עם יבגי ונדהמה לגלות את הסיפור הקשה בשכונת נווה ציון.

https://bit.ly/3yK466t  הפוסט שנכתב

WhatsApp Image 2022-10-16 at 13.52.21 (1)
פגרים של חיות שנמצאו במקום. צילום: תושבת העיר

"ברגע שהמקרה הובא לידיעתי (יום שבת) ע"י התושבת, העברתי את המקרה לטיפול באופן מיידי ע"י כל הגורמים הרלוונטים בעירייה ובנוסף בדיקה מול הוטרינר הרשותי ושמחתי לשמוע שהיום הגיעו לשטח כל הגורמים לטפל בכל המפגעים הקיימים" מספרת חזן ומוסיפה " כיועצת ראש העיר לבע"ח ראיתי בחומרה את האירוע, לפני דברי השכנים מדובר בשחיטת חיות דבר שמנוגד לחוק ופעלתי ישר. יש לציין שראש העיר לא נשאר אדיש לנושא ופעל במיידי.

WhatsApp Image 2022-10-16 at 13.57.33 (1)
יועצת ראש העיר לעיניני בע"ח איריס חזן

 

שכן נוסף מספר " בכל בית ישן של שניים וחצי חדרים שוכנו 40-50 עובדים זרים, הקימו מטבח ארעי אשר יכול בכל רגע נתון לפוצץ את המקום כי הגז מחובר שלא כחוק, הוסיפו מבנים בצורה פרוביזורית והחיים שלנו הפכו לסיוט, משכונה שקטה של עשרות שנים הפכנו למדינת עולם שלישית, בימים האחרונים שמענו תרנגולים מקרקרים שלאחר מכן הגיע הפיקוח והם נשחטו כדי שלא יראו שהם חיים, יש ריח של אוכל נורא מהמקום, יש יללות של חתולים שצורחים, חתול אחד הצליח לברוח עם צוואר כמעט שחוט ומדמם, משכונה של חתולים רבים ברחובות אין חתול אחד שנותר, הצואה נמצאת בכל פינה, כי שירותים אחד על 40 פועלים זה ברור שלא מספיק, אנחנו דורשים את השקט חזרה וחיים נורמליים, לא ביקשנו יותר מידי, חצי שנה שאנו מבקשים ומתריעים".

WhatsApp Image 2022-10-16 at 13.10.16
"לא נשארו חתולים ברחוב" . צילום: תושבת העיר- חתול שהצליח לברוח משחיטה עם צוואר מדמם.

 

מעיריית ראשון לציון נמסר: עיריית ראשון לציון ביצעה מספר פעולות מרגע פניית התושבים אליה לפני כחצי שנה. החל מחודש יולי אנו מבצעים בדיקות של כל אישורי השהייה של העובדים אשר נמצאו כולם כחוקיים, בעל הנכס הוזמן כבר לפני כחודש לחקירה בחשד לעבירות הבנייה ושימוש חורג בנכס וגם ניתנו דוחות לבעל הנכס על ליקויי תברואה ושימוש חורג במים. היום הגיע מנכ״ל העירייה יחד עם הצוות המקצועי הבכיר של העירייה וסגן ראש העיר – אבי חיים, נפגשו עם התושבים והנחו להציב ניידת בשבוע הקרוב אשר תתעד ותאכוף במידת הצורך. אתמול עם רגע הפנייה לעירייה בחשד לפגיעה בבעלי חיים, הגיע הצוות הוויטרינרי למקום ולא מצא חיות בנכס. העירייה תמשיך לטפל ולעקוב אחר האירוע, תוך כדי שיתוף פעולה עם משטרת ראשון לציון, בכדי לוודא שאיכות חייהם של התושבים ברחוב לא נפגעת או מופרעת.

WhatsApp Image 2022-10-16 at 13.03.15
צילום: דוברות העירייה

 

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

2 תגובות

  1. אנחנו נמצאים בשוק רטוב בסין? מה קורה פה בעיר. אוכלים חתולים ובעלי חיים של אזרחים?
    עכשיו נקבל עכברים.

  2. זוועה!!!!! זה נכון, איפה שהם מתיישבים, חתולים נעלמים, הרבה רעש ולכלוך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

עציצים

ראשון לציון:מכת גניבת עציצי נוי ברחבי העיר

תפריט נגישות