n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / ראשון לציון מובילה בבניית דירות גדולות במיוחד

ראשון לציון מובילה בבניית דירות גדולות במיוחד

מניתוח נתוני הלמ"ס על התחלות בנייה חדשות בישראל עולה: ראשון לציון מובילה בבניית דירות גדולות של 6 חדרים ויותר

פרויקט סלקטד ראשלצ_צרפתי צבי ובניו_הדמיה חוץ
פרויקט סלקטד של צרפתי צבי ובניו בראשון לציון

לשכת שמאי המקרקעין בראשות נחמה בוגין, ניתחה את נתוני הלמ"ס שפורסמו על התחלות הבנייה בישראל לשלושת הרבעונים הראשונים של שנת 2023 ומצאה מספר ממצאים מעניינים. במסגרת הבדיקה, בדקה לשכת שמאי המקרקעין את מגמות הבנייה בישראל בחלוקה למספר חדרים בדירה ומיפתה את הערים המובילות בכל קטגוריה.

נדב בריח, משווק בצרפתי צבי ובניו: "בשנים האחרונות אנו עדים למגמת גידול של מספר הנפשות בתא המשפחתי בקרב משפחות חילוניות וכחלק מכך, נרשם גידול רוחבי בביקוש לדירות גדולות בנות 5 חדרים ומעלה. מאז ומתמיד דירות 6 חדרים נחשבו למוצר נדיר ובפרט לאור מס' הילדים הגבוה בישראל לתא משפחתי – מגמת  הביקוש שלהן גבוה במיוחד.

בראשל"צ אנו עדים בפרויקט שלנו סלקטד, הממוקם במערב הישן של ראשל"צ, בהתעניינות גוברת של משפרי דיור מצד משפחות בנות 5 ו-6 נפשות  וגם של מצמצמי דיור, שמחפשים מוצר ביניים בדמות דירה בת 5 חדרים ומעלה שתתאים לתקציב שלהם. להבדיל מפנטהאוז ובתים פרטיים שמחירם גבוה בהרבה לאין שיעור. הדירות גדולות ומרווחות וכולן עם מרפסות גדולות בשטח של 21 מ"ר ויותר".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

WhatsApp Image 2024-04-28 at 14.35.43_a7718d94

שריפה בבניין מגורים בבת ים

תפריט נגישות