n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / ראשון לציון: כלבה ננעלה ברכב בשיא החום

ראשון לציון: כלבה ננעלה ברכב בשיא החום

כלבה ננעלה ברכב בשגגה וחולצה בשלום ע"י מתנדב ידידים • "חום מטורף והרכב היה עם נעילת וואקום, שלפתי בזריזות את המפתח וחילצתי"

חילוץ כלב צילום ידידים
סוף טוב הכל טוב- צילום: ידידים, סיוע בדרכים

אתמול (שני) בשעות אחר הצהריים הלוהטות, התקבלה קריאה במוקד ידידים אודות כלבה שננעלה ברכב בשגגה לעיני בעליה, ברחוב השומר בראשון לציון.

בני חדד, מוקדן ידידים שענה לשיחה במוקד, לקח פרטים והזעיק סיוע. יהודה אדמוני, מתנדב סניף ראשון לציון, נענה לקריאה והגיע למקום. באמצעות הציוד הייעודי שברשותו חילץ יהודה את הכלבה בשלום, ללא גרימת נזק לרכב.

יהודה מספר: "בדיוק סיימתי אירוע התנדבות בארגון אחר, מרחק שני רחובות מהכתובת. הגעתי במהירות וראיתי את הכלבה בפנים, כשבחוץ ובטח ברכב חום מטורף. המפתח הושאר בטעות על המושב. בגלל שמדובר ברכב בעל נעילת וואקום, חייבים לפתוח עם המפתח. בזריזות שלפתי את המפתח מהמושב החוצה וחילצתי את הכלבה. הגברת הודתה לי מאוד על החילוץ המהיר בלי להזיק לרכב. תחושה מדהימה לסייע."

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

3 (1)

אירועי יום השואה 2024 בבת ים

תפריט נגישות