n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / ראשון לציון: החלה הריסת הבניין ברמת אליהו, צפו בסרטון מהזירה

ראשון לציון: החלה הריסת הבניין ברמת אליהו, צפו בסרטון מהזירה

הבוקר (רביעי) החלה הריסת המבנה המסוכן באנילביץ' 30 בראשון לציון

הריסת המבנה באניליביץ. צילום: עיריית ראשון לציון
הריסת המבנה באניליביץ. צילום: עיריית ראשון לציון

אחרי הערכות נרחבת, החלה הבוקר (רביעי 27.10), הריסת המבנה ברחוב אנילביץ 30 שבשכונת רמת אליהו. כזכור, לאחרונה פונו אחרוני הדיירים על ידי העירייה. פיקוד העורף הוביל את ההריסה תחת אבטחה של משטרת ישראל ופקחי החברה לבטחון.

ההריסה תמשך יומיים לפחות. בעירייה החליטו באופן חריג לממן חצי שנת שכירות וכן הובלת תכולת הבית עבור כל 16 הדיירים המפונים, צעד המוערך בכחצי מיליון ש"ח.

הבניין ברחוב אנילביץ' 30 נבנה לפני כ-50 שנה. בבניין מתגוררות 16 משפחות. לפני עשרות שנים נבנתה תוספת לבנייה, אולם בשנים האחרונות החלה היפרדות של התוספת מהבניין עצמו.

העירייה הובילה דיאלוג מול הדיירים במטרה להגיע להסכמה לפינוי והריסה, במקביל מהנדס המבנים המסוכנים של העירייה עקב אחר מצבו של הבניין ואף קבע כי יש להציב עמודי תמך בקומת העמודים להסרת סכנה מידית.

כאמור, בשבוע החולף פונו המשפחות האחרונות מדירותיהם וכל גורמי העירייה הובילו את ההכנות הנדרשות, בין היתר הריסת חנויות סמוכות, ניתוק חשמל, העתקת תחנות אוטובוס ועוד. אתמול, רגע לפני ההריסה, תרגלו כוחות כיבוי פינוי לכודים ממבנה מסוכן.

סרטון הריסת המבנה הבוקר ברחוב אנילביץ 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

מקסים בביצקי

סגן ראש העיר בראשון לציון מקסים בביצקי הורשע בבית המשפט

תפריט נגישות