n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / יו"ר תלמידים חדש לבית הספר יפה נוף בראשון לציון

יו"ר תלמידים חדש לבית הספר יפה נוף בראשון לציון

מספר ימים לאחר בחירת יו"ר מועצת התלמידים של ראשון לציון, נערכו בחירות דמוקרטיות גם בבית הספר היסודי יפה נוף והיו"ר החדש של מועצת התלמידים הוא יאיר מנקוביצקי. בין המברכים גם ראש העיר- רז קינסטליך

בחירות יור מועצת תלמידים רז קינסטליך יאיר מנקוביצקי צילום ועד מוסדי יפה נוף

אתמול בישרנו לכם ב"גל גפן" על בחירתה של ליהי דוד לתפקיד יו"ר פרלמנט הנוער החדשה, והיום (שני) נבחר יו"ר חדש גם למועצת התלמידים של בית הספר היסודי יפה נוף בהנהלתה של אורנה פייגרסון.

בין ההבטחות של הנבחרים, היו גם רעיונות לייעול ההפסקות, עריכת מסיבת תחפושות עם פרסים בחג הפורים, הוספת רשתות לסלים ולשערי הכדורגל ואפילו- החלפת הצלצול בימי שישי לשיר שייבחר על ידי התלמידים.

יושב הראש החדש הוא יאיר מנקוביצקי בן ה-12 הלומד בכיתה ו'-3 של המחנכת יפעת בננו כהן, אחרי שהסלוגן שלו "בום פצצה יאיר למועצה" היה זה שנבחר.

בין הנוכחים בזמן בחירת יושב הראש הצעיר, היה גם ראש עיריית ראשון לציון רז קינסטליך, שהגיע "להשגיח מקרוב" על ההליך והוא כמובן בירך את הזוכה המאושר ואת הנהלת בית הספר.

רז קינסטליך יאיר מנקוביצקי צילום ועד מוסדי יפה נוף

צילומים: ועד מוסדי יפה נוף

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

0faaff44-703d-43a7-b594-2f7fa4efc2b9

אחלה דיל

תפריט נגישות