n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / ראשון לציון: הזמר מושיקו מור מגשים חלום לצדוק עומסי

ראשון לציון: הזמר מושיקו מור מגשים חלום לצדוק עומסי

צדוק אביחי עומסי, בן 48 מראשון לציון לוקה בשיתוק מוחין. במשך 25 שנה כותב למגירה וחולם על זמר שילחין וישיר את שיריו, הזמר מושיקו מור החליט להגשים לו חלום,להלחין ולבצע את אחד משריו.

מושיקו מור וצדוק אביחי עומסי צילום פרטי
מושיקו מור וצדוק אביחי עומסי צילום פרטי

לפעמים חלומות מתגשמים. לצדוק אביחי עומסי מראשון לציון היה חלום. הוא חלם שאת אחד משיריו שהוא כותב במשך 25 שנה יבוא זמר, ילחין ישיר ויחבק אותו.
במשך השנים כתב צדוק כ- 400 שירים מרגשים על נושאים מגוונים, לעתים גם כתב את הלחן אבל בגלל מגבלותיו כאדם עם שיתוק מוחין, לא היה באפשרותו להוציא את הלחן אל העולם.

לפני כחודשיים כתב צדוק פוסט ברשתות החברתיות על הרצון לשיתוף פעולה עם זמר שילחין וישיר את שיריו אשר זכה ליותר מ600 שיתופים. לפני יומיים חלומו התגשם והזמר מושיקו מור הגיע לביתו ויחד עברו על השירים של צדוק, ניגנו ושרו.

"היה מפגש מאוד פורה ומרגש" אומר צדוק שעדיין מתקשה להאמין לחלום שהתגשם לו "בהתחלה סיפרתי על עצמי, אח"כ התחלנו לעבוד על מספר טקסטים שכתבתי ופשוט הרגשתי שאני נמצא בתוך חלום, זה חלום חיים בן 25 שנה עומד להתגשם. ברצוני להודות מעומק הלב לזמר מושיקו מור שריגש אותי מאוד ולכל הצוות המדהים: תמיר צור, הודיה סיידוף ואלירן סאסי אתם עושים דבר ענק, ומי ייתן והקדוש ברוך הוא ישיב לכם כגמולכם וישלח לכם שפע ברכה והצלחה." סיכם צדוק.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

11 (4)

מאות השתתפו בהפנינג פסח במקווה ישראל

תפריט נגישות