n
דף הבית / בת ים / בת ים: חזרת הפעילות בבתי הספר נדחתה ליום רביעי

בת ים: חזרת הפעילות בבתי הספר נדחתה ליום רביעי

הערכת מצב צביקה ברוט צילום דוברות עיריית בת ים
צילום: דוברות עיריית בת ים

ראש עיריית בת ים צביקה ברוט, קיים הערב (ראשון) הערכת מצב נוספת בסיומה התקבלו מספר החלטות וביניהן גם דחיית חזרת הפעילות הבית ספרית ליום רביעי.

ברוט: "לאחר שיחה עם הנהגת ההורים העירונית, קיבלנו את בקשתם לדחות ליום רביעי את קיום הפעילויות הבית ספריות. בזמן זה נפעל יחד לחיזוק המתווה שהוכן על ידי מינהל החינוך ומנהלות בתי הספר, ואשר אושר גם על ידי פיקוד העורף והמשטרה. לקראת יום רביעי יודיעו המנהלות והמנהלים להורים על מתווה הפעילות בכל מוסד."

ראש העיר מוסיף: "מחר (שני), יחזרו לפעילות רוב גני הילדים בעיר, כאשר כל גננת תודיע להורים על משך הפעילות. שימו לב: הפעילות תהיה רק בגנים עם מרחבים מוגנים צמודים. גני ילדים ללא מרחב מוגן יועברו לגן אחר, בהתאם להודעה שתקבלו מהגננות. גם מוסדות החינוך המיוחד (גנים ובתי ספר) שקיבלו הודעה על חזרה לפעילות, ממשיכים לפעול כרגיל. חשוב לזכור: הפעילות מיועדת רק להורים המעוניינים בכך, ואינה חובה. בנוסף, הפעילויות ילוו על ידי עשרות חיילים, סיירים חמושים ומאבטחים שיתגברו נוכחות ויפטרלו סביב הגנים בשעות הבוקר."

ראש העיר צביקה ברוט עדכן גם בעניין כיתת הכוננות שמוקמת בעיר בימים אלו ואמר: "הודענו לפני שבוע וחצי על הקמת כמה כיתות כוננות, גם במסלול ייחודי בשיתוף המשטרה, וגם במסלול דרך הצבא. מאות תושבים הביעו התעניינות, אך רק כ-30 השלימו את הליכי הרישום. אנא, אלו מכם המעוניינים להצטרף (גברים ונשים כאחד) מוזמנים למלא פרטים במהירות על מנת שנוכל כבר בימים הקרובים לצרף אתכם לפעילות. ניתן להירשם בקישור הזה:

https://www.coing.co/u/9e0c671a2b

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

3

בשטיינברג מסכמים את עונת החורף

תפריט נגישות