n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / ראשון לציון: בני מיעוטים תקפו זוג ברכבם

ראשון לציון: בני מיעוטים תקפו זוג ברכבם

הזוג בשנות העשרים לחייהם היו ברכבם כאשר רכב של בני מיעוטים חסם אותם והחל במרדף אחריהם. בשיחה עם המשטרה תוך כדי מרדף, היא לא הגיעה. סכינים נשלפו ובנס ניצלו חייהם. המשטרה: "בניגוד לנטען נערך מפגש מהיר בין שוטר לאזרח סמוך לאירוע"

תאונה רכב שמשה צילום דוברות משטרת ישראל
צילום ארכיון: דוברות משטרת ישראל

כמה זמן לוקח למשטרה להגיע ברגע האמת? תלוי את מי תשאלו.

ת', תושב ראשון לציון בשנות העשרים לחייו, נסע לפני כשבועיים יחד עם אשתו בשעות הערב לכיוון פלמחים. את מה שקרה לו בהמשך הוא בחיים לא ישכח, כי לטענתו בנס ניצלו חייהם ולא בעזרת המשטרה.

"יצאנו מאזור פלמחים" מספר ת' "לגל גפן ראשון לציון" וכשיצאנו מהחניה הגיע רכב עם מספר בני מיעוטים שהחל להתגרות בנו, חסם אותנו והם היו מאוד מאיימים כלפנו. ראינו גם סיכינים, הבנו שהם מתכננים לפגוע בנו אז הם התחלנו בנסיעה וברחנו מהמקום בזמן שבני המיעוטים ממשיכים לרדוף אחרינו."

את רגעי האימה זוכר ת' בפירוט רב, כי לטענתו הוא התקשר למשטרה שתגיע ותסייע לו אבל חרף המצב הקשה אליו נקלע המשטרה לא הגיעה.

"המרדף ממשיך אחרינו" ממשיך ומספר ת' "ובשלב מסוים בדרך הצטרף רכב נוסף של בני מיעוטים, כשישה אנשים בשתי מכוניות רדפו אחרינו וניסו להתנגש ולפגוע בנו, התקשרנו למשטרה באמצע כל הטירוף הזה והיא לא סייעה לנו בטענה שהם לא מבינים היכן אנחנו נמצאים כשבמשך כמעט 10 דקות היו איתנו על הקו, שידרנו להם את המצוקה שלנו התחננו שיבואו והמשטרה שפשוט לא הגיעה."

בזמן הזה שני הרכבים של בני המיעוטים ממשיכים לרדוף אחרי בני הזוג, לשפשף את רכבם בזדון ברכב של ת' ואשתו וברגעים אלה ת' רואה את המוות בעיניים. "הרגשתי שאנחנו הולכים למות" מספר ת' ,בכיתי והתנצלתי בפני אישתי שאני לא מצליח להציל אותה"

בסופו של דבר לאחר מרדף ממושך, התנגש ת' חזיתית ברכב שהגיע ממולו, אשתו של ת' נפצעה והם יצאו מטושטשים מהרכב ואחריהם יצאו גם בני המיעוטים מהרכב ורדפו אחריהם.

"במזל גדול ותושייה גדולה עצרה לנו בחורה את הרכב, היא היתה יחד עם אמא שלה והכניסו אותנו במהירות לרכבן והבריחו אותנו מהמקום, אני לא רוצה לתאר לעצמי מה היה קורה אם אותן שתי נשים לא היו מסייעות לנו, מה היו עושים לנו בני המיעוטים שרדפו אחרינו רגלית, ואיפה היתה המשטרה בכל רגעי האימה האלה?"

אימו של ת' מספרת לגל גפן על המצב של בנה וכלתה: "לאחר התאונה הבן שלי וכלתי היו מאושפזים בבית החולים מספר ימים, מעבר לפגיעות הגוף הם סובלים מפגיעה בנפש ממש צלקת וטראומה קשה. משטרת רחובות לא סייעה להם בחקירה.

הם מתחמקים ולא מעוניינים לעזור באיתור המצלמות וההקלטת השיחה ברגע האמת, הבן שלי ביקש לשמוע את ההקלטה כשהוא התקשר למשטרה ונענה בשלילה. כעת בני פנה למשטרת ראשון לציון במטרה לבקש עזרה כשכל הזמן הזה אותם בני מיעוטים שניסו לפגוע ולרצוח אותם עדיין מסתובבים חופשי."

תגובת המשטרה: "בניגוד לנטען, נערך מפגש מהיר בין שוטר לאזרח סמוך לאירוע, אולם רק לאחר יומיים בחר האזרח להגיש תלונה רשמית. עם קבלת התלונה, נפתחה חקירה לבירור הנסיבות בהתאם."

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

תגובה אחת

  1. אתי קונטנטו

    שקר וכזב המשטרה הגיע גם לבית חולים לאחר התאונה החזיתית.
    הם ידעו מהמקרה .
    מאחר שכלתי נפצעה ושברה את הצלעות ובני יצא בנס עם מכות יבשות .
    הם היו מאושפזים איך המשטרה טוענת שלט הוגשה תלונה מה ציפו שיצאו מבית החולים להגיש תלונה ,איפה היתה המשטרה 10 דקות של מרדף ?
    מחדל גדול של השוטר במוקד ומשהו חייב לתת את הדין .
    וכל אזרח שידע גם בעיר שלנו אין בטחון .
    תבינו פלמחים לא עזה !!!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

11 (4)

מאות השתתפו בהפנינג פסח במקווה ישראל

תפריט נגישות