n
דף הבית / בקעת אונו / חדשות בקעת אונו / שלב ב' ב-OPARK באור יהודה יצא לשיווק

שלב ב' ב-OPARK באור יהודה יצא לשיווק

רשות מקרקעי ישראל פרסמה מכרז לרכישת זכויות חכירה ל-3 מתחמים למטרת תעסוקה ומסחר במסגרת מתחם OPARK ובסך הכול 66 דונם

הדמיה OPARK
הדמיות: בר אוריין אדריכלים

רשות מקרקעי ישראל (רמ"י), מרחב עסקי תל אביב, מפרסמת מכרז פומבי לרכישת זכויות חכירה לשלושה מתחמים למטרת תעסוקה ומסחר במתחם OPARK באור יהודה. המכרז, המהווה את שלב ב' בשיווק הקרקעות במתחם, מציע הסכם לחכירת שלושה מגרשים בפארק, שהייעוד שלהם הוא מסחר ותעסוקה: מגרש בגודל 20,586 מ"ר, מגרש בגודל 14,134 מ"ר ומגרש שלישי בגודל – 31,583 מ"ר. חוזה החכירה יהיה תקף לתקופה של 98 שנים עם אופציה לתקופה נוספת של 98 שנים. מגרשים אלו מצטרפים לשני מגרשים ב-O PARK ששיווקם הסתיים בחודש מרץ האחרון, מגרש אחד בגודל 8,794 ומגרש נוסף ששטחו 8,224 מ"ר.

יעקב קוינט, מנהל רשות מקרקעי ישראל: "השיווקים האחרונים של מגרשי תעסוקה באור יהודה הם נדבך נוסף בהסכם הגג שנחתם עם העיר לפני מספר שנים והם מהווים מנוף כלכלי לעיר ומקור צמיחה משמעותי. יתרונם במשיכת יזמים וגופים גדולים הזקוקים לשטחי תעסוקה ומסחר באזור המרכז".

ליאת שוחט, ראש עיריית אור יהודה: "בשלב ב' של השיווקים החלטנו על חיבור של מספר חטיבות קרקע, שייצרו מגרשים גדולים, שיענו על הביקושים מצד חברות גדולות במשק, שמתעניינות בהעתקת משכנן ל-O PARK. לצד מגרשים אלו ישווקו בהמשך מגרשים בינוניים וקטנים יותר, במטרה ליצור תמהיל של גופים, חברות ועסקים שירכיבו את הפארק".

 

הדמיה OPARK
הדמיות: בר אוריין אדריכלים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

IMG-20240419-WA0016

שריפה ותאונה קשה הלילה בחולון

תפריט נגישות