n
דף הבית / חולון / חדשות חולון / חולון: ההורים השביתו את הלימודים ב"עלומים" למען מנהל בית הספר

חולון: ההורים השביתו את הלימודים ב"עלומים" למען מנהל בית הספר

ההורים של תלמידי בית הספר עלומים בחולון, לא מוכנים לקבל את העובדה שהוחלט להיפרד מהמנהל ליאור מסוט, והבוקר השביתו את הלימודים והפגינו כנגד ההחלטה. עיריית חולון: "ערים לקולות שעולים מהשטח"

הפגנה תלמידים צילום ועד ההורים בית הספר עלומים חולון
צילום: ועד הורי בית הספר "עלומים" בחולון

שבוע לסיום שנת הלימודים, ועד ההורים של בית הספר "עלומים" החליט על צעד חריג ודרסטי כנגד מינהל החינוך בחולון, השבית את הלימודים וערך הפגנה מחוץ לשער בית הספר ברחוב פילדלפיה בשכונת תל גיבורים.

הסיבה לזעם ההורים: הם דורשים להשאיר בתפקידו את המנהל המכהן ליאור מסוט, אשר על פי הדיווחים יעזוב את בית הספר בסוף השנה. מי שצפויה לתפוס את הכיסא שיתפנה היא המנהלת הקודמת אירית רוזנבלט, שיצאה לשנת שבתון וכעת תחזור לתפקידה למורת רוחם של ההורים.

בהודעה שיצאה ע"י ועד ההורים לפני קיום השביתה הבוקר, נאמר בין היתר: "בהמשך למאבק של הורי ותלמידי בי"ס "עלומים", להשאיר את המנהל מר ליאור מסוט, אשר נתן נשמתו בשנה הנוכחית וכעת רוצים לקחת לנו אותו ביום ראשון 25.06.23 אנו יוצאים לשביתה למען ילדינו ולא יתקיימו לימודים! אנחנו עוברים ימים לא פשוטים ומבזבזים הרבה זמן ואנרגיה אז בואו נתאחד כולנו ונדאג לילדינו."

כאמור, הבוקר (ראשון) אכן התקיימה ההפגנה והלימודים הושבתו כשההורים והתלמידים מקווים שזה יעזור לשינוי ההחלטה.

מעיריית חולון נמסר בתגובה: "מנהלת בית הספר יצאה בשנת הלימודים תשפ"ג לשבתון וליאור מסוט נבחר לנהל את בית הספר במקומה בשנה זו, ומשמח שהוא זוכה לקבל את אמון קהילת עלומים.

מינהל החינוך של עיריית חולון ער לקולות שעולים מהשטח, קשוב להם ופועל יחד עם משרד החינוך על מנת למצוא פתרון הולם. מפקחת בית הספר נמצאת בקשר רציף ויומיומי עם ההורים, וכמו כן, נקבעה לשבוע הנוכחי פגישה בין ראש מינהל החינוך לבין נציגי ההורים בנושא זה."

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

11 (4)

מאות השתתפו בהפנינג פסח במקווה ישראל

תפריט נגישות