n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / ראשון לציון: איום להשבתה במוסדות החינוך ביום חמישי

ראשון לציון: איום להשבתה במוסדות החינוך ביום חמישי

בישיבת חירום שנערכה היום ( שני) החליט השלטון המקומי כי אם לא תהיה התקדמות, ישבית את המשק ביום חמישי - כולל התיכונים וגני הילדים. בין הדרישות: השלמת מחסור כיתות לימוד והסכם שכר ותנאי העסקה לסייעות.

גנים 2 גן ילדים צילום דוברות עיריית בת ים

אם לא יהיה שינוי של הרגע האחרון ביום חמישי יושבתו הלימודים כולל התיכונים וגני הילדים בראשון לציון ובכלל הארץ.

הבוקר( שני) נערכה ישיבת חירום של השלטון המקומי לקראת אישור תקציב המדינה. השלטון המקומי שכלל כ-80 ראשי רשויות  הודיע כי בעקבות הכוונה לפגוע בתקציבי הרשויות ובסמכויות שלהן בינהן:  הסכם שכר ותנאי העסקה לסייעות, השלמת מחסור כיתות לימוד, וביטול קרן הארנונה. יושבת המשק כולל בתי הספר התיכוניים וגני הילדים שיצטרפו לשביתה המתוכננת.

יו"ר מרכז השלטון המקומי, חיים ביבס, הכריז על שביתה כללית ביום חמישי הקרוב. "השלטון המקומי מאוחד ונחוש. אחרי חודשים של סחבת וחוסר מוכנות להקשיב, אי אפשר לעבור על הנושאים האלו לסדר היום, לכן אנו נוקטים בצעדי פעולה", אמר ביבס.

ראש העיר רז קינסטליך אמר בכנס: "הגיע הזמן לעשות מעשה ולקחת את זה פעם אחת צעד קדימו שכולם יבינו שהשלטון המקומי הוא השלטון המעשי ומי שבפועל עובד מול התושבים"

עוד אמר קינסטליך: "אנחנו כל היום רודפים אחרי הרשאות לכיתות לגנים, סייעות, יש לנו מעל 450 גנים, קושי עצום, הגיע הזמן שכולנו נעמוד מאחוריך היו"ר ונקבל החלטה אמיצה, לא פופוליסטית, אלה החלטה שאומרת "חברים אתם צריכים לספור את השלטון המקומי ולא רק רגע לפני הבחירות שכולכם מגיעים אלינו"

ביום רביעי הקרוב תתקבל החלטה אם אכן הולכים להשבתת מוסדות הלימוד והשבתת המשק.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

תגובה אחת

  1. הכול פוליטי
    אין חדש.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

עציצים

ראשון לציון:מכת גניבת עציצי נוי ברחבי העיר

תפריט נגישות