n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / גאווה ראשונית: 30 שנה ל"קול ראשון", להקת הנוער הייצוגית

גאווה ראשונית: 30 שנה ל"קול ראשון", להקת הנוער הייצוגית

להקת הנוער הייצוגית של החברה העירונית ראשון לציון, הלהקה שמהווה חממת הגידול של מיטב אנשי תעשיית התרבות, המוסיקה והבידור בישראל, חוגגת 30 שנה להיווסדה!

WhatsApp Image 2022-10-27 at 14.51.04
צילום: אבי קקון

בדיוק לפני 30 שנה התפרסמה ידיעה קטנה במקומונים הקוראת לבני נוער להצטרף ללהקה שמשלבת תנועה משחק ושירה. ההתלהבות וההיענות הייתה רבה בני נוער מכל רחבי העיר נהרו ללהקה הייצוגית, בתי הספר בעיר הגיעו להיכל התרבות לצפות בבקרים במופעיה. שמה של הלהקה הגיע למימדים ארציים והיא נצפתה בתוכניות טלוויזיה רבות כדוגמת: ערוץ הילדים, זאפ לראשון, הקרנבל של מיכל, יש מסיבה עם יעל בר זוהר ועוד כשגולת הכותרת השתתפות הלהקה במופע חמישים שנה למדינה -פעמוני היובל ואירוויזיון בשנת 99.

לאורך30 שנותיה העלתה הלהקה עשרות מחזות זמר מקוריים: "מתבגרים על ההתבגרות", "מולייר בגינס", "קפה ישראלה", "קברייטינג", "רומי וגולי קזה","בלאגן" ועוד.

 

"קול ראשון" מהווה חממת הגידול של  מיטב אנשי התרבות בישראל:

אנשי תעשייה בכיריםהתחילו בה את דרכם: בן המחזור הראשון גיל אוליאמפרל, שהקים את שלישיית מה קשור ומייצג אומנים רבים, גלעד קימחי , איש התיאטרון והמנהל האומנותי של הקאמרי, החל את דרכו בהפקה "מולייר בג'ינס", נופר ריינגולד, שכיום משמשת מורה לפיתוח קול של אומנים מובילים, המלהקת, עדי מרציאנו, מעצב התלבושות, גונן צורן, נוי ברק. זוכת פרס העריכה הטובה ביותר בטקס פרסי הטלוויזיה על הסדרה "המפקדת".

שחקנים וקומיקאים רבים צמחו בה: דויד שאול, שירן הוברמן, כפיר לוי, שחקן התאטרון, ניב פטל, ששיחק עד לא מזמן בלונדון וזכה להריץ בעולם הצגת יחיד, ליאור כהן כוכבת "גאליס", מאי אסייג, הסטנדאפיסטית הראשונה בצה"ל והקומיקאים יעל פרימר, רותם כהן ועוד.

מוזיקאים רבים יצאו משורותיה של הלהקה הייצוגית מבין השמות: מיי פיינגולד, שאף ייצגה את ישראל באירוויזיון, זמרת הליווי, זמר זקס, מיטל דרזון, שי לי עטרי, מאיה אברהם, ליאור פרץ, בוגרת כוכב נולד, אביב קורן, המעבד  המוסיקאלי של הפסטיגל ומלחין מוערך ועוד.

כולם יפגשו בערב מרגש שיתקיים ב-13.11 בהיכל התרבות,במאי האירוע הוא ליאור וידושנסקי ופיני שפיגל הוא המנהל האומנותי של הערב אשר  בו נציין 30 שנה להיווסדה של "קול ראשון" וננצל את המעמד כדי להודות למייסדי הלהקה ולצוות שהאמין בה מתחילת הדרך, במעמד ראש העירייה רז קינסטליך  , אלי פולק, מנכ"ל החברה העירונית,המנהלת האגדתית אילנה שגב ועוד רבים.

https://youtu.be/JCWmgSoC6bk

 

מאיה אברהם, צילום מאי משה
מאיה אברהם, צילום מאי משה

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

WhatsApp Image 2024-05-01 at 15.43.46_eb03100d

ראשון לציון: שריפה בדירה ברחוב הרצל

תפריט נגישות