n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / מחנה קיץ מסובסד לתושבי ראשון לציון

מחנה קיץ מסובסד לתושבי ראשון לציון

עיריית ראשון לציון, קרן ראשון ופורום Summer Camps ישראל יסבסדו גם השנה מחנה קיץ לבנות ובני נוער. מחנה JIMALAYA מיועד לבוגרי כיתות ז'-י', שייהנו במשך עשרה ימים משלל מסיבות, טיולים, גלישת גלים, סדנאות שף, פעילות אתגרית, ספורט ועוד

ילדים קייטנה מחנה קיץ צילום גיא רבב
צילום: גיא רבב

עיריית ראשון לציון, קרן ראשון ופורום Summer Camps ישראל יסבסדו גם השנה את השתתפותם של בני ובנות נוער, תושבי העיר, במחנות הקיץ.

מחנה JIMALAYA, מיועד לבוגרי כיתות ז'-י' ויתקיים בכפר הנוער "נווה הדסה" בין התאריכים 31.7-9.8. במשך עשרה ימים ייהנו בני ובנות הנוער משלל מסיבות, טיולים, גלישת גלים, קיר טיפוס, סדנאות שף, פעילות אתגרית, ספורט, מוזיקה, ריקוד, תיאטרון, בריכה ועוד.

במחנה, החניכים מקבלים הזדמנות לקחת חלק בקבלת החלטות, רוכשים כלים לניהול שיח ולהעצמה של יכולות חברתיות, מנהיגים ומובילים פעילויות ומתנסים במיומנויות חדשות והיכרות עם קבוצות שונות המרכיבות את החברה הישראלית.

ראש העירייה, רז קינסטליך: "גם השנה, ובמיוחד בעת הזו שבה יוקר המחיה מזנק, פעלנו כדי להפחית את ההשתתפות הכספית של ההורים במחנות הקיץ למינימום. אני שמח על ההזדמנות המרעננת לפעילות חינוכית ותעסוקה מעשירה לחופשת הקיץ, ועל המפגש והחיבור בין אוכלוסיות שונות ומגוונות של בני נוער שלומדים להכיר אחד את השני מעט יותר. בנוסף, אני מברך על ההזדמנות לשבור את השגרה ולהתנתק מהניידים כדי ליהנות מחוויה לכל החיים שאנחנו מצליחים לספק".

לפרטים והרשמה בלינק: ‏https://rishoncamp.gesher.co.il/, או בטל'/ בוואטסאפ שמספרו: 055-6663515

מחנה קיץ צילום דוברות ראשון לציון

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

FB_IMG_1714644960389

צמידי זיהוי לילדי העיר ליום העצמאות

תפריט נגישות