n
דף הבית / יעוץ משפטי / עו"ד מתן חודורוב – הסדרת מעמד, אשרות שהייה, עובדים זרים

עו"ד מתן חודורוב – הסדרת מעמד, אשרות שהייה, עובדים זרים

בחירת עורך דין לעובדים זרים היא קריטית לצורך הצלחתכם בקבלת האשרה שלכם. על מנת למצוא את עורך הדין המושלם עבורכם המבין בתחום

עורך דין
צילום: pixabay

עובדים זרים? זקוקים לאשרת שהייה בארץ? צריכים להסדיר את מעמדכם בישראל? עו"ד מתן חודורוב יוכל לטפל לכם בכל הבעיות הקשורות לאשרת שהייה בישראל והסדרת מעמד. עו"ד חודורוב הוא מעורכי הדין המוסמכים והטובים ביותר בישראל בתחום זה והצליח לעזור לאנשים רבים.

 

מי צריך עו"ד להסדרת מעמד?

לא כל אחד אשר מעוניין לשהות בישראל ולעבוד במדינה יכול לעשות זאת. כמו לכל מדינה, גם למדינת ישראל ישנן רגולציות וחוקים באשר למי יכול לקבל אזרחות ישראלית. מדינת ישראל מאפשרת לתושבים זרים קבלת אזרחות ישראלית בעיקר במקרים בהם מדובר ביהודים המעוניינים לעלות ארצה מתוקף חוק השבות, תושבים בעלי קרבה משפחתית לאזרחים ישראלים, פליטים מבקשי מקלט ומבקשי אזרחות מטעמים הומניטריים אחרים.

בישראל ניתן לקבל אשרת שהייה ועבודה במקרים של עובדים זרים, אך אשרה זו מוגבלת בזמן ובתנאים נוספים. תושבים זרים אשר לא מצליחים לקבל את אשרת השהייה או העבודה שלהם, או כאלה המעוניינים לקבל אזרחות מהמדינה אך מתקשים, יצטרכו סיוע מטעם עורך דין המתמחה בתחום. עורך הדין יעזור לכם למול גופי הממשל והרגולציה בישראל, יסביר לגבי המסמכים הנדרשים אותם תצטרכו להגיש, וילווה אתכם באופן אישי לאורך כל התהליך.

 

איך לבחור עורך דין לאשרת שהייה?

בחירת עורך דין לעובדים זרים היא קריטית לצורך הצלחתכם בקבלת האשרה שלכם. על מנת למצוא את עורך הדין המושלם עבורכם, כדאי שתחפשו אחד שיש לו ניסיון רב בתחום זה ושהצליח לעזור למבקשי אשרות רבים אחרים. חפשו עורך דין מקצועי שמבין בתחום, אבל גם כזה שיבין אתכם ויוכל לדבר בשפתכם, במיוחד אם אתם לא חזקים בשפה העברית. עורך דין בתחום זה יכול לעלות לא מעט אבל יעזור לכם רבות, היות ולעיתים טעות הכי קטנה בהגשת המסמכים יכולה לגרום לכך שלא תצליחו לקבל את האשרה המבוקשת.

 

מי אנחנו?

פירמת עו"ד מתן חודורוב היא פירמת עורכי דין אשר מתעסקת בתחומי – הסדרת מעמד בני זוג, ייצוג מול משרד הפנים, אזרחות ישראל, אשרות שהיה, עובדים זרים, זכויות מבקשי מקלט, הסכמי ממון, קביעת הורות, בקשות הומניטריות והסדרת מעמד בני ובנות זוג.

המשרד קיים משנת 2010 ומציע שירותים ללקוחות רבים. במשרד מועסקים שלושה עורכי דין בעלי ותק רב בתחומם – עו"ד מתן חודורוב (מייסד המשרד), עו"ד יוליה באיולה ועו"ד דלה מורוזוב. כלל עורכי הדין במשרד בעלי ידע רב וניסיון עשיר בסיוע ללקוחות רבים בקבלת אשרות שהיה ומעמד עובדים זרים בישראל.

המשרד נותן את שירותיו במחירים משתלמים המתאימים לכל אחד, וכן מספק שירות בצורה אישית וברמה הגבוהה ביותר. עורכי הדין של המשרד ייצגו אתכם למול גורמי הרגולציה ומשרד הפנים הישראלי, ויוכלו לעזור לכם לאורך כל תהליך בקשת האשרה, מרגע הבקשה ועד לרגע שתקבלו את האשרה שלכם.

בקרו באתר הבית: מתן חודורוב משרד עורכי דין

 

 

 

**כתבה פרסומית. התכנים נועדו לספק אינפורמציה כללית בלבד ואינם בגדר עצה משפטית, חוות דעת מקצועית או תחליף להתייעצות עם עורך דין**

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

קרדיט: FREEPIK

למה חשוב שיהיה לכם עורך דין נהיגה בשכרות

תפריט נגישות