n
דף הבית / רמלה לוד / חדשות רמלה-לוד / לוד: הושקה מערכת הקולנוע החדשה- הסרט הראשון הוקרן בהיכל התרבות

לוד: הושקה מערכת הקולנוע החדשה- הסרט הראשון הוקרן בהיכל התרבות

מאות איש השתתפו השבוע בהקרנת הסרט הראשון "עולה לראש" בלוד - במסגרת ההשקה הרשמית של מערכת סראונד וחנוכת מקרן DCP בהיכל התרבות העירוני, במימון מועצת הפיס לתרבות ואמנות

בערב השקת מערכת הקולנוע החדשה בלוד 4
בערב השקת מערכת הקולנוע החדשה בלוד. צילום: דוברות לוד

מפעל הפיס מוציא לפועל את פרויקט "קולנוע ליד הבית" במסגרתו מביא את חווית הקולנוע לאולמות ומרכזי התרבות העירוניים ברשויות מקומיות שבהן לא פועלים בתי קולנוע. במסגרת המיזם רכש מפעל הפיס מערכת חדשה ומתקדמת שתאפשר הקרנת סרטי קולנוע באיכות גבוהה ובכך תאפשר לתושבים ליהנות מחוויית צפייה קולנועית, איכותית מבלי שיאלצו לנסוע מרחק רב על מנת לצפות בסרט.
את המעמד כיבדו בנוכחותם: ראש העיר – עו"ד יאיר רביבו, סגן רה"ע – גיל חדד, חברי המועצה – אלוירה קוליחמן, אריה לוי אלי סער ועמרי סער, מנכ"ל רשת המתנ"סים – אבי גיל ועוד.
מנהלת מחלקת התרבות במפעל הפיס, שירי לאופר: "המצב שבו ישנן רשויות מקומיות שבהן לא פועלים בתי קולנוע, חייב תושבים רבים לגמוע מרחקים ארוכים, רק כדי ליהנות מצפייה בסרט טוב או פשוט לוותר על זה. אנחנו מודים לעיריית לוד ולעומד בראשה על שיתוף הפעולה הפורה ובטוחים שתושבי ייהנו מהמיזם לעוד שנים רבות".
ראש העיר הודה לצוות ההיכל בראשות נעמי מיוחס, למנהלת אגף תרבות אורית עופר, למנהלת אגף פרויקטים שירן ג'רבי, לנציגי פיס בקהילה – שירי לאופר ומיקי ריס, וכמובן למנכ"ל מפעל הפיס – בני דרייפוס, על היוזמה להנגיש את הקולנוע לכל מקום בארץ.
"ממש כמו שהבטחתי", ציין רביבו באירוע בהתרגשות, "אנו נקרין בלוד סרטים מהטובים והחדישים ביותר ונעניק לכם התושבים, קולנוע של ממש, פה במרכז העיר".
מצ"ב 4 תמונות: בערב השקת מערכת הקולנוע החדשה בלוד

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

IMG-20240125-WA0027

וולקאם 36- מזל טוב לזמר איתי לוי שחוגג יום הולדת

תפריט נגישות