n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / קטין מראשון לציון יואשם בהנחת מטען חבלה וירי

קטין מראשון לציון יואשם בהנחת מטען חבלה וירי

היחידה המרכזית במחוז ת"א פענחה את פרשיית מטעני החבלה וההצתה לאחר מעצר של כנופיית עבריינים עם מטען חבלה מוכן להפעלה- הוגשה הצהרת תובע

הנחת מטען צילום דוברות משטרת ישראל

במסגרת המאבק הנחוש של משטרת ישראל בארגוני הפשיעה, התנהלה בחודשים האחרונים חקירה סמויה בימ"ר ת"א, אודות אירועים אלימים שהתרחשו במחוז ת"א, במהלכם גורמים עבריינים המזוהים עם ארגון פשיעה פוצצו מטען חבלה בפתח בית, הציתו עסק בעיר רעננה, ביצעו ירי לעבר אדם ונתפסו "על חם" עם מטען חבלה בדרך להטמנה.

על פי החשד, במהלך חודש אוגוסט על רקע ניסיונות סחיטה, אירעו מספר אירועי אלימות ושימוש באמל"ח, בהם נטלו חלק 4 חשודים (גטהון איתמר, טאפרה האבטה, זלקה נתנאל ויהונתן דוד) וקטין נוסף בן 17 (תושבי ראשון לציון ויבנה).

במסגרת החקירה עלה כי חלק מהחשודים תכננו באירוע הראשון להצית בית עסק ברעננה כאשר הם ממלאים מיכלים בנוזל דליק ומגיעים על קטנוע לבית העסק, שם ביצעו את ההצתה ונמלטו עם הקטנוע

הצתה צילום דוברות משטרת ישראל

במועד אחר, חלק מחברי הכנופייה הגיעו ליישוב ארסוף לאחר שנסעו ברכב עם לוחיות זיהוי גנובות ומצוידים במטען חבלה, פוצצו את המטען בפתח בניין מגורים בישוב ארסוף ונמלטו מהמקום (מצ"ב תיעוד).

אירוע נוסף שמיוחס לקטין מראשון לציון מחברי הכנופייה הוא ביצוע ירי באמצעות אקדח, לעבר שני רוכבי קורקינטים שהצליחו להתחמק מהירי ולא נפגעו באזור ראשון לציון. החשוד כאמור נמלט מהמקום ונטש את הקטנוע עימו הגיע לביצוע הירי.

בתאריך 21.8.23 תכננו חלק מחברי הכנופייה לבצע הטמנה של מטען חבלה, כאשר הם מובילים בשעת לילה מאוחרת ברכב עם לוחיות זיהוי גנובות, מטען חבלה מוכן להפעלה. בלשי הימ"ר שנערכו לסיכול, הבחינו ברכב המדובר וביצעו מעצר של שני חשודים לפני הטמנת מטען החבלה. בהמשך נעצרו 3 חשודים נוספים שהיו מעורבים באירועים. במספר חיפושים שבוצעו באזור מגוריהם בראשון לציון של טאפרה האבטה וזלקה נתנאל , נתפס מצבור של אמל"ח ביניהם לבנת חבלה, שני מטעני צינור, רימון הלם ואקדח עם כדור בקנה.

מעצר צילום דוברות משטרת ישראל

צילומים: דוברות משטרת ישראל

היחידה המרכזית של מחוז ת"א שממשיכה את רצף הפענוחים בתקופה האחרונה, ביצעה חקירה נחושה ומקצועית בכלל האירועים האלימים, והשקיעה משאבים רבים לרבות מגוון אמצעים טכנולוגים, במטרה להביא ללכידתם של חברי הכנופייה המזוהים עם ארגון פשיעה שפועל באזור ת"א. כאמור, מעצרם של כלל החשודים הוארך מעת לעת ובימים האחרונים הוגשה נגדם הצהרת תובע לקראת כתב אישום חמור בבימ"ש השלום בת"א.

צפו בסרטון מאירועי ההצתה והנחת מטען החבלה, בלחיצה כאן

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

11 (4)

מאות השתתפו בהפנינג פסח במקווה ישראל

תפריט נגישות