n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / צעיר מראשון לציון שאיים על פסיכיאטר, שוחרר למעצר בית

צעיר מראשון לציון שאיים על פסיכיאטר, שוחרר למעצר בית

אחרי שהוגש כתב האישום בגין הטרדה ואיומים על הפסיכיאטר שלו, התקבל ערעור של צעיר מראשון לציון והוא שוחרר לחלופת מעצר

פלאפון ספאם צילום PIXABAY
צילום: PIXABAY

צעיר מראשון לציון שבקשתו לקצבת נכות נפשית נדחתה, החליט לנקום בפסיכיאטר שנמצא בראש הוועדה השיפוטית בביטוח הלאומי. הוא נעזר בתוכנה המייצרת מספרי טלפון פיקטיביים, דרכם פתח חשבונות ווטסאפ והחל לשלוח לפסיכיאטר הודעות איום כגון: "אהרוס את חייך", "אתה תתחרט מהר מאוד", ועוד הודעות דומות.

שבועיים לאחר המקרה שהתרחש בסוף חודש אפריל, נעצר החשוד במעשים ומעצרו הוארך עד לסוף חודש מאי. עורך דינו של הצעיר הגיש ערעור על הארכת מעצרו וטען כי חלפו למעלה משבועיים מאז האיום האחרון של מרשו וכי למשטרה לקח זמן רב עד שהביאה למעצרו. לטענתו הצעיר היה במצוקה גדולה ולא באמת התכוון לאיומים אותם שלח. "הוא זקוק לטיפול ולא לענישה" כך עורך דינו של הנאשם.

שופטת בית המשפט החליטה לקבל את הערעור ובסיכום דבריה כתבה כי התרשמה שאפשר להמיר את המעצר בחלופה שתוריד מהמסוכנות של הצעיר ואין הצדקה להשאירו מאחורי סורג ובריח. היא הורתה על שחרורו למעצר בית ובכפוף לתנאים מגבילים.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

image003

תערוכה מיוחדת בבת ים: מהגטו ל"שכונת חיים"

תפריט נגישות