n
דף הבית / רמלה לוד / חדשות רמלה-לוד / לוד: העירייה הקימה קו טלפוני אנונימי לדיווח על עבירות והפרת חוק וסדר

לוד: העירייה הקימה קו טלפוני אנונימי לדיווח על עבירות והפרת חוק וסדר

שמעתם או ראיתם משהו לא תקין שמתרחש? רוצים שנדע על-כך בלי לחשוף את עצמכם? העירייה פתחה קו חדש בו יוכלו התושבים לדווח ללא צורך לחשוף את שמם.

עבירות הפוגעות באיכות החיים הן הבעיה של כולנו, מתוך הפרסום
באדיבות דוברות עיריית לוד

אגף הביטחון בעיריית לוד הקים השבוע, קו טלפוני חדש ואנונימי אותו פרסמה לציבור התושבים בעיר – קו שאליו יחייגו תושבים לדווח באופן חסוי, על עבירות והפרת חוק וסדר שהם רואים במרחב הציבורי והפרטי בלוד. 

"עבירות הפוגעות באיכות החיים – הן הבעיה של כולנו", נכתב בהודעה הרשמית שהופצה בלוד. "שמעתם או ראיתם משהו לא תקין שמתרחש? רוצים שנדע על-כך בלי לחשוף את עצמכם?, חייגו אל: 073-2269-222".

מעיריית לוד נמסר: "במיוחד עבור מקרים בהם תושב רואה אירוע חשוד אך אינו מעוניין לחשוף את שמו לגורמי אכיפת החוק – מפחד או מדיסקרטיות, הקמנו את הקו החדש דרכו ניתן לדווח לפיקוח או לשיטור העירוני , על עבירות כגון: ירי בלתי חוקי, שימוש או מכירה של זיקוקים או נפצים, עבירות איכות הסביבה ותברואה וכל עבירה אחרת אשר פוגעת באיכות החיים שלכם, יחד נילחם וננצח למען איכות חיים בלוד". 

עוד צוין, כי במידה והתושב יחליט כי הוא כן מזדהה בעת מסירת פרטים על הפרת חוק וסדר ברחבי העיר – הוא יזכה בקבלת פרס יקר ערך.  

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

אביטל ענווה צילום דוברות משטרת ישראל

ראשון לציון: מי ראה את אביטל?

תפריט נגישות