n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / צעיר מראשון לציון יקבל מאות אלפי שקלים בעקבות תאונה עצמית

צעיר מראשון לציון יקבל מאות אלפי שקלים בעקבות תאונה עצמית

צעיר תושב ראשון לציון שנהג על קטנועו לפני כשלוש שנים באזור מגוריו, איבד לפתע את השליטה על ההגה, התהפך והוטח בעוצמה על הכביש. הצעיר נפצע בברכו בתאונה עצמית, ויפוצה ב-700 אלף שקלים

אופנוע צילום אור ירוק
צילום ארכיון: אור ירוק

על פי התביעה, שהגישה עו"ד לירון ביבר-הררי ממשרד עו"ד ביבר לקואה חייקין הררי בשמו של הצעיר נגד חברת הביטוח, שביטחה את הקטנוע בביטוח חובה, התאונה אירעה לפני כשלוש שנים, בעת שהצעיר רכב על קטנועו. מסיבה לא ברורה, הקטנוע החליק לפתע ונחת בעוצמה רבה על ברכו השמאלית של הצעיר.

לאחר שורה של בדיקות, בהן לא אובחנו שברים, הוא שוחרר לביתו, עם המלצות שונות, ביניהן רגל מורמת, קירור מקומי, משככי כאבים, דריכה בסיוע קביים וימי מחלה. מספר ימים לאחר מכן ביצע הצעיר בדיקת MRI, שבה אובחנו שני קרעים בברכו וכתוצאה מכך הוא נאלץ לעבור שני ניתוחים. חרף ביצוע הניתוחים, ולמרות טיפולי הפיזיותרפיה התכופים אותם נטל הצעיר, רגלו לא שבה לאיתנה, והוא מתקשה, עד היום בהליכה ובעמידה ממושכת.

עו"ד לירון ביבר-הררי הגישה, בשם הצעיר, תביעה לפיצויים נגד חברת הביטוח שביטחה את הקטנוע בביטוח חובה. לדבריה, בטרם התאונה, השלים הצעיר לימודי טבחות, ועבד לאורך שנים, כטבח ומנהל מסעדה.

לאחר חודשים ארוכים של טיפולים ופיזיותרפיה, כשניסה הצעיר לשוב לעבודתו במטבח, הוא נוכח כי בשל מצבו, הוא איננו מסוגל לעמוד ולנוע כתמול שלשום, לאורך שעות ארוכות ואינטנסיביות, כנדרש מטבח במסעדה עמוסה, ונאלץ לפרוש מעבודתו.

לצורך קביעת שיעור נכותו, מינה בית המשפט מומחה בתחום האורתופדיה, אשר בדק את הצעיר. לאור תוצאות הבדיקה, קבע המומחה כי הצעיר סובל מנכות צמיתה משוקללת בשיעור של 35.2 אחוזים, ובנוסף קבע לו נכויות זמניות שונות.

לדברי עו"ד ביבר-הררי, התובע סיים 12 שנות לימוד ללא תעודת בגרות, ולאחר מכן למד בישול בבית ספר מקצועי. מגיל 18 הוא עובד כטבח ומנהל מטבח, ובשל התאונה, נגדעו באחת תוכניותיו של התובע להמשיך ולהתפתח בתחומו.

עוד הוסיפה שמאז שעזב את עבודתו כטבח, עובד הצעיר עם אביו בעסק המשפחתי, שם הוא מבצע עבודות מזכירות שונות לצד עבודות פיזיות קלות. עבודתו בחלקה, כך נטען, דורשת עמידה על הרגליים, וספק רב אם יצליח להתמיד בה לאורך זמן רב.

עבודתו של התובע בעסק המשפחתי מאפשרת לו אמנם פרנסה בכבוד, חרף מגבלותיו, אך אם ייווצר מצב, שבו התובע לא יוכל להמשיך לעבוד בעסק המשפחתי, מכל סיבה שהיא, לרבות סגירת העסק, ספק רב אם יוכל להשתכר שכר דומה במקום אחר. כך, לדבריה, סביר להניח, כי נכותו הגבוהה תבוא לידי ביטוי בצורה משמעותית בהכנסתו.

לאחרונה, הגיעה עו"ד ביבר-הררי להסכם פשרה עם חברת הביטוח, שביטחה את הקטנוע בביטוח חובה, לפיו פוצה התובע בסכום של כ-700 אלף שקלים. בית משפט השלום בראשון לציון נתן להסכם הפשרה תוקף של פסק דין.

לירון ביבר-הררי צילום לילך רז

עו"ד לירון ביבר-הררי צילום: לילך רז

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

11 (4)

מאות השתתפו בהפנינג פסח במקווה ישראל

תפריט נגישות