n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / ראשון לציון: הנווטים זוכרים את טל

ראשון לציון: הנווטים זוכרים את טל

בשבת התקיימה תחרות הניווט השנתית על שם טל גרוסמן ז"ל, מייסד מועדון ניווט ראשון לציון והשפלה, שנהרג בתאונת דרכים בארה"ב בשנת 1995

גביעים צילום מועדון ניווט ראשון לציון והשפלה
צילום: מועדון ניווט, ראשון לציון והשפלה

בשבת התקיימה תחרות הניווט השנתית על שם  טל גרוסמן, מייסד המועדון שנהרג בתאונת דרכים בארה"ב בשנת 1995. מועדון ניווט ראשל"צ והשפלה ארגן את הארוע כשהפעם ולרי גלוזשטיין, תכנן 25 תחנות על שטח גדול מאוד ביער משואה כשהמטרה הייתה לצבור מקסימום ניקוד תוך שעה של ניווט.

המנצח הגדול בתחרות הפתוחה בין הגברים היה איתי מנור, שהצליח לצבור 75 נקודות תוך שעה וקצת. שני היה אלון זורע עם 59 נק' ושלישי רעי גוטמן עם 58 נק'.

בין הנשים ניצחה מרינה מאירקוביץ' עם 45 נק'. שנייה הייתה סבטלנה יזונובה עם 33 נק' ושלישית אידה איגנטוב עם 18 נק'.

בין הותיקים מעל גיל 60 ניצח איתן עמיעז ששירת עם טל גרוסמן במילואים עם 52 נק', שני היה אורי קוצר עם41 נק' ושלישי עמית ויינר עם 38 נק'. שלושתם ממועדון מודיעין.

אלי סרגה רכז מועדון מודיעין שגר בראשל"צ ניצח בין בני ה-50-60 עם 52 נק'. בין בני ה-40-50 ניצח אנטון פדוסין עם 47 נק', שני הגיע חבר המועדון דניאל שרון עם נקודה פחות. בנוער עד גיל 19 ניצח יואב שלו מאס"א ת"א עם 49 נק'.

האירוע התנהל במזג אויר קריר וגשום בחלקו ולכן טקס הסיום נדחה לעוד כשבועיים במועד תחרות הליגה הבאה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

מתן דיל

ראש העיר מתן דיל מציג: פסטיבלים לא, שיפוצים ויועצים כן

תפריט נגישות