n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / פיצוי של עשרות אלפים לקשישה שנפלה בסופר פארם

פיצוי של עשרות אלפים לקשישה שנפלה בסופר פארם

ראשון לציון: קשישה שמעדה בסופרפארם, לאחר שנתקלה בשרפרף, תפוצה בעשרות אלפי שקלים

זקנה קשישה צילום pixbay
אילוסטרציה: pixbay

אל משרד עורכי הדין ביבר-חייקין-לקואה-הררי, הגיעה לא מזמן, קשישה תושבת ראשון לציון, כבת 85, כשידה הימנית נתונה בסד. לדברי הקשישה, בעת שערכה קניות בסניף סופר-פארם בראשון לציון, היא מצאה את עצמה מעורבת בתאונה מיותרת, אך כואבת וקשה.

לדבריה, התאונה ארעה לפני כשנה, בסוף ינואר 2023, אז עסקה האישה בסידורים, ובין השאר, ערכה קניות בסניף הסופרפארם.  בעת שהגיעה לקופה, הבחינה הקופאית בכך שהנייר הסופג שאותו ביקשה לקנות, אינו תואם לקופון שאותו הציגה, ועל כן שלחה אותה בחזרה למדף מוצרי הספיגה, כדי שתאסוף את המוצר המתאים בהנחה.

לדברי עוה"ד ביבר חייקין, האישה הלכה כשבידה חבילת הנייר להחלפה לכיוון המדף המתאים בחנות, כשלפתע נתקלה רגלה הימנית בשרפרף שהונח במעבר הצר בין המדפים.

כתוצאה מכך, איבדה הקשישה את שיווי משקלה, הוטחה בעוצמה רבה ברצפת החנות, תוך שראשה וכתפה השמאלית נחבטים בעוצמה רבה במדפים שלצדה. כתוצאה מהנפילה, ספגה הקשישה מכות עזות בראשה.

מיד לאחר התאונה, נשכבה האישה על רצפת החנות, בעוד ראשה מדמם. עדים רבים לתאונה חשו לסייע לה, וביניהם הקופאית, וכן עובדים נוספים בסניף וקונים ששהו באותה עת בחנות.

אל המקום הוזעק אמבולנס, אשר הבהיל את האישה למחלקת המיון של המרכז הרפואי על שם שמיר (בי"ח אסף הרופא), שם היא אובחנה כסובלת מחבלת ראש, הכוללת חתך עמוק בראשה. על פי הדו"ח הרפואי, הקשישה סבלה מרגישות למגע בסביבת פציעתה, וכן כאבים מפושטים בכל חלקי הגוף ומגבלה בטווח התנועה של כתף ימין.

לאחרונה שלחה עוה"ד ביבר חייקין מכתב התראה לפני תביעה, בשמה של הקשישה, אל הנהלת סופרפארם, ואל חברת הביטוח המבטחת אותה. במכתב נדרשו הרשת וחברת הביטוח, לפצות את הקשישה בגין נזקי התאונה, בשל אחריותן לספק מעבר בטוח בחנות, ולסלק מפגעים מסוכנים, דוגמת השרפרף.

על פי מכתב הדרישה, עקב התאונה, עברה הקשישה בדיקות וטיפולים רבים, החתך בראשה נתפר באמצעות סיכות, ולאחר ששוחררה מבית החולים היא נצרכה להמשך מעקב רפואי ושימוש במשככי כאבים. כמו כן נטען, שמעת קרות התאונה החלה הקשישה לסבול מכאבי ראש, מרגישות יתר, וממגבלה משמעותית בטווח תנועות כתף ימין.

לא חלף זמן רב מעת משלוח מכתב ההתראה, והצדדים הגיעו הסכם פשרה מחוץ לכותלי בית המשפט, לפיו רשת הסופר-פארם וחברת הביטוח המבטחת אותה, יפצו את הקשישה בעשרות אלפי שקלים על נזקיה, וזאת בתמורה שהקשישה תמשוך את תביעתה נגד הרשת.

עוד ליטל ביבר חייקין – צילום לילך רז

עו"ד ליטל ביבר חייקין – צילום: לילך רז

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

תגובה אחת

  1. עלובים
    לא רוצים תביעה
    תתבעו ותקבלו מליונים .זבל של רשתות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

WhatsApp Image 2024-04-28 at 14.35.43_a7718d94

שריפה בבניין מגורים בבת ים

תפריט נגישות