n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / פוענח רצח איש הנדל"ן: קרוב משפחתו מראשון לציון הוא החשוד המרכזי

פוענח רצח איש הנדל"ן: קרוב משפחתו מראשון לציון הוא החשוד המרכזי

חוקרי היחידה ללוחמה בפשיעה של מרחב השפלה פענחו בתום 19 ימי חקירה מואצת, את רצח יזם הנדל"ן ניסים אסייג ז"ל בראשון לציון והיום (שלישי) הוגשה הצהרת תובע נגד תושב העיר - קרוב משפחתו, בחשד לרצח

זירה רצח מחסום צילום דוברות משטרת ישראל
זירת רצח, צילום ארכיון: דוברות משטרת ישראל

חוקרי היחידה המיוחדת של משטרת ישראל ללוחמה בפשיעה (יל"פ) במרחב שפלה, פתחו בחקירה בתאריך 5.1.23 עם קבלת דיווח על אירוע ירי בראשון לציון, בו נורה ניסים אסייג ז"ל מטווח קרוב וכעבור מספר שעות נפטר במרכז הרפואי.

מפקד מחוז מרכז ניצב אבי ביטון, הטיל את החקירה בתום הערכת מצב מיוחדת על היחידה המיוחדת ללוחמה בפשיעה של מרחב שפלה, נוכח חומרת האירוע והיתרון היחסי של חקירה מואצת ביחידה מרחבית, שבחנה בקפדנות את הנסיבות והרקע, לרבות סכסוך כספי בין השניים .

בתוך כך, החוקרים ניהלו מגוון מהלכי חקירה, תוך שימוש באמצאים טכנולוגיים ופורנזיים, שהובילו לאיתור ומעצר החשוד ברצח – קרוב משפחתו של הנרצח, אשר הסתתר בדירת מסתור באשדוד.

כאמור, היום (שלישי) הוגשה לבית משפט השלום בראשון לציון, בתום החקירה ובהתאם לממצאיה, הצהרת תובע נגד החשוד ובימים הקרובים יוגש נגדו על ידי פרקליטות מחוז מרכז כתב אישום ובקשה להמשך מעצרו עד תום ההליכים.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

WhatsApp Image 2024-05-01 at 15.43.46_eb03100d

ראשון לציון: שריפה בדירה ברחוב הרצל

תפריט נגישות