n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / פונדקאות בוטיק ע"י אריק זיו הראשוני.

פונדקאות בוטיק ע"י אריק זיו הראשוני.

לאחר שהצליח להגשים את חלומו להביא יחד עם בן זוגו קובי זוג ילדים בהליך פונדקאות בקפריסין הצפונית החליט אריק להפוך זאת לשליחות חייו ולעזור לזוגות שזה חלומם.

אריק
אריק וקובי זיו יחד עם ילדיהם

אריק זיו תושב העיר במקור ופעיל חברתי מוכר הצליח להגשים חלום לפני כשנה והפך לאב לשני ילדים יחד עם בן זוגו קובי.

בהפרש של שבעה חודשים נולדו לזוג שני ילדים שני ורפאל ניל, בן ובת. זה לא היה פשוט עד שפגשו את חברת Gaia fertility.
מדובר בחברה הנותנת שירותי פונדקאות מהתחלה ועד הסוף, לטענת אריק שהחליט להצטרף לחברה ולהפוך לשגריר, הוא חווה בית מהרגע הראשון של התהליך.

" ידעתי שאהיה אב" מספר אריק " לפני שמונה שנים התחתנתי עם קובי וזה נהפך לעוד יותר ברור שאנחנו רוצים משפחה, התהליך לרוב מורכב מהרבה בירוקרטיה ולא נעים במיוחד, למזלנו פגשנו בחברת Gaia ובבעלים של החברה קרינה ואייל אלון שהפכו מיד לחברים טובים וממש סוג של משפחה שניה עבורנו".

" יש עניין של חוויה בתוך התהליך" אומר קובי בן זוגו של אריק " ומהרגע הראשון הרגשנו משפחה אחת בGaia , אני שעברתי את התהליך יודע כמה חשוב התמיכה והמעטפת בזמן התהליך ולא להיות עוד מספר בתור.

קובי ואריק הפכו להורים מאושרים ומאחר וזוגות רבים פנו אליהם, החליט אריק להפוך זאת לשליחות ועשייה בשטח.

" אני הנציג של החברה בארץ" מסביר אריק, " יש לי ידע רב מהתהליך האישי שלי שעברתי וכמובן שהתמקצעתי בחברה ומיותר לציין שאין כמו נציג דובר עברית שמלווה את התהליך ונמצא עבור המטופל. פנו אלי זוגות להטב"ים, חד הוריות שרוצות להגשים חלום ולהיות אמא וכן זוגות סטרייטים, אני זמין ורואה בכך שליחות כי הייתי בנעלים שלהם. אני כאן כדי לגרום לחוויה להיות לא פחות ממושלמת. פונדקאות בוטיק."

מה עצת הזהב שלך לזוגות שרוצים להתחיל בתהליך?

בעיני לחפש מקום לא המוני שתהיו עוד מספר או שטר, התהליך האישי והרגשי חשוב מאוד, שיהיה מי שיענה לשיחות ולכל בעיה הכי קטנה וכמובן מקום מקצועי שילווה את כל התהליך בתוכנית בטוחה עד הלידה.

וזה בעצם מה שאתה מציע בחברת Gaia?

בהחלט. הניסיון חשוב ואני בא איתו ומי שמכיר אותי יודע שאני פעיל חברתי והנתינה היא בD.N.A שלי.

לפרטים
אריק זיו- מתאם הליכי פונדקאות בחברת גאיה.
טלפון: 0533782397
מייל:[email protected]

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

WhatsApp Image 2024-05-01 at 15.43.46_eb03100d

ראשון לציון: שריפה בדירה ברחוב הרצל

תפריט נגישות