n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / ראשל"צ: עוד רגע והם מצליחים להיות הורים

ראשל"צ: עוד רגע והם מצליחים להיות הורים

אריק וקובי חולמים על הרגע לסיים את הליך הפונדקאות, ביום שישי יערך מרתון ריקודי עם שכל הכנסותיו יהיו למטרה זו.

WhatsApp Image 2022-02-16 at 19.52.36
קובי נחמני ואריק זיו - צילום פרטי

בימים אלה קובי נחמני ואריק זיו נמצאים בעיצומו של הליך הפונדקאות לאחר שנתיים של בירוקרטיה לא פשוטה וכסף רב, כדי שיוכלו להפוך להורים.

כעת רגע לפני שהמסע מסתיים הם מבקשים את עזרת הציבור שיבואו לפרגן, להנות ולרקוד בערב שכולו אנרגיות וריקודי עם שהכנסותיו יהיו קודש למטרה .

"גדלתי במשפחה של חמישה אחים ואחיות, תמיד ידעתי שאהיה אבא, בשנים האחרונות זה קיבל משמעות חזקה יותר, כשמרגישים ויודעים אז זה הרגע", כך אומר אריק זיו, בן43 שנשוי לקובי, בן 41.

הם התחתנו לפני ארבע שנים. "היה ברור לנו שנהפוך להורים", אומר אריק, "יש לי 13 אחיינים ומשפחה מורחבת גדולה, כל חיי היו סביב האחיינים והעבודה של האחיות שלי, שהם נשות חינוך.

זיו ונחמני, כמו זוגות רבים מהקהילה הלהט"בית הבינו שכדי להפוך להורים הם יצטרכו לעבור תהליך ארוך, מורכב ויקר של פונדקאות מחוץ לישראל.

"פתחנו חסכונות והיה ברור לנו שנמשיך לעבוד ולחסוך, החלום שלנו הוא להפוך מזוג למשפחה, לחבק את הדור החדש, לתת אהבה לילדים משלנו"

זיו ונחמני יצאו למסע חייהם ולפני כמה חודשים החלו את התהליך בקפריסין, הם עבדו קשה, חסכו כסף ולקחו הלוואות, ויתרו על הרעיון של בית משלהם וגייסו את כל מה שהיה להם בשביל זה, אבל זה עדיין לא מספיק כדי להגשים את החלום שלהם – להביא ילד שיגדל בבית חם ואוהב.

"לאחרונה חשבנו איך עוד אפשר לגייס כספים" מסביר זיו" וכך הגענו למשפחת רקדני העם הישראלים שהתגייסה לעזור, כל מי שאוהב ריקודי עם מוזמן להגיע ביום שישי הקרוב 18.2, יהיה גם מרתון ריקודים וכיבוד עשיר באולם הספורט באבני החושן מהשעה תשע וחצי בערב ועד אור הבוקר והכי חשוב שההכנסות ייתרמו כדי להגשים את החלום שלנו." מסכם זיו

WhatsApp Image 2022-02-16 at 19.52.36 (1)

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

מוזיאון רמת גן לאמנות ישראלית. צילום- אלעד שריג

יום המוזאונים הבינלאומי 2024 ברמת גן

תפריט נגישות