n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / עמית ביטון: המוזיקה פותחת לי את הלב ונותנת לי מקום מפלט

עמית ביטון: המוזיקה פותחת לי את הלב ונותנת לי מקום מפלט

האחיות אילנה ודיאנה מהאח הגדול ששודר ברשת 13, התפוצצו עם הלהיט "ביץ' וואנה רייד, וואנה סלייד" ששיגע את המדינה בזמן שידורי התוכנית. מי שעומד מאחורי הטירוף הגדול הוא עמית ביטון מראשון לציון, מפיק מוזיקלי ו-די-ג''י.

WhatsApp Image 2022-12-13 at 19.23.26
צילום: עידן הורטה

מגיל 13 ביטון למד מוזיקה. הוא הלך ללימודי פיתוח קול, תופים, אולפן הקלטות וגם למד את יסודות מקצוע הדי-ג'יי. הוא גדל כבן יחיד בראשון לציון וכמעט תמיד קיבל כל דבר שרק ביקש, מי לא רוצה חיים כאלה? רק שהחיסרון היה שלא באמת היה לו עם מי לדבר או להתייעץ. הוריו לא אהבו בלשון המעטה את הכיוון שבנם הולך אליו, להיות איש שעובד בלילות בחיי הלילה ולעסוק במוזיקה.
הלחץ מההורים, הלימודים בחטיבה ובתיכון ובכלל הלחץ הגדול לקראת "החיים האמיתיים", הביאו את ביטון לעלות אט אט במשקל ולפתח 'אכילה רגשית' עד שהגיע למשקל של 100 קילו. מה שלא הוסיף לו נחת בחייו.

בגיל 19, ביטון החליט לקחת את עצמו בידיים. הוא לכתוב שירים, להלחין ולהתחבר לאמנים מובילים וליצור את הדבר שהוא הכי אוהב את המוזיקה. היום ביטון בן ה-26 מלווה כדיג'יי את הצמד החדש אילנה ודיאנה בכל אירוע שאליו הן מוזמנות עם הלהיט החדש. בנוסף, הוא היום בעל אולפן הקלטות ומייצג טאלנטים רבים בתעשיית המוסיקה.

"המוזיקה פותחת לי את הלב ונותנת לי מקום מפלט לברוח אליו", אמר הדי-ג'יי והמפיק המוזיקלי, ביטון. "המוזיקה זאת אהבה שלא פוגעת בדבר. היא מחזירה אותך לקו השפיות, בשנייה אחת היא מאזנת את הגוף והנפש".

"כל מי שירצה שנגיע לאירוע שלו, נעשה לו הכי שמח שבעולם. נגיע לכל מקום. חתונות, בת ובר מצווה, אירועים של הקהילה הגאה, חרדים, דתיים ועוד. המוזיקה מחברת את כולנו", אמר.

WhatsApp Image 2022-12-13 at 19.23.26 (1)
צילום:עידן הורטה

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

עציצים

ראשון לציון:מכת גניבת עציצי נוי ברחבי העיר

תפריט נגישות