n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / נצ"מ אלעד קליין, מפקד תחנת ראשון לציון בראיון חג: ״בחג הזה התושבים ירגישו מוגנים״

נצ"מ אלעד קליין, מפקד תחנת ראשון לציון בראיון חג: ״בחג הזה התושבים ירגישו מוגנים״

הוא מאמין ביחסי אנוש ובשיח בין האזרח למשטרה, מודע לעובדה שיש מחסור בכוח אדם אבל יחד עם זאת הופך עולמות כדי שראשון לציון תהיה עם תחושת ביטחון, הוא חגג 40 ממש לפני חודש אבל מתנהל עם ניסיון של בן 60. נצ"מ אלעד קליין בראיון חגיגי ואופטימי כמוהו.

אלעד קליין צילום דוברות משטרת ישראל

לפני שלושה חודשים נכנס לתפקידו כמפקד משטרת ראשון לציון- אלעד קליין שחגג לאחרונה יום הולדת  40. למרות גילו הצעיר נגע קליין בלא מעט תפקידים במהלך 22 שנות קריירה, בינהם עוזר ניצב בתי הסוהר במשך ארבע שנים, סגן מפקד תחנת רחובות, קצין אג"ם של מרחב שפלה ומפקד תחנת טייבה שנתיים וחצי בתקופות מבצע שומר חומות.

קליין הוא ללא ספק המפקד שנותן דוגמה אישית, לוחמני, ערכי, תומך ומקצועי, מהרגע שנכנס לתפקידו כמפקד תחנה הוא עובד סביב לשעון ונותן מענה ברשתות החברתיות לתושבי העיר שמעלים תלונות ונדהמים לקרוא שמי שמשיב להם הוא לא אחר ממפקד משטרת ראשון לציון.

 

"כשהייתי מפקד תחנת טייבה פתחתי קבוצה בפייסבוק שנקראת תחנת משטרת טייבה" מסביר קליין, "מחמישים אנשים שהצטרפו לאט הגעתי ל5,000 משתתפים ומהר מאוד הבנתי שהדבר הזה מייצר אמון, ובנוסף הציבור לא תמיד יודע מה עושה המשטרה, הדברים הקטנים שמעניינים את האזרח, לדוגמא מרוצי מכוניות באברהם בר, ילדה שדרסה אותה מכונית וברחה ועוד מאות ארועים, זה מנגיש את המשטרה לאזרח וכשאני מגיב בשמי, בעיני זה  מייצר אותנטיות, דרך הרשתות אני מגיע למקרים ובודק אותם לעומק, הרבה אנשים מתלוננים ברשתות אבל לא מגישים תלונה במשטרה, כך יש מקרים שאני פוגש לראשונה ברשתות ומטפל נקודתית לפני שהתופעה תתעצם, מספיק לי בכל פעם כמה אזרחים שדעתם השתנתה על המשטרה בעקבות הפנייה שלי ברשת, ולאט לאט כך יוצרים שינוי תפסתי".

כשקליין נשאל לגבי תחושת הביטחון בעיר הוא מסביר כי המשטרה בעיר עובדת 24/7 אבל יש תיעדוף לפניות " כשיש לי אירוע של חפץ חשוד בתחנת אוטובוס ומנגד יש פניה על בעל שמכה את אשתו לעיתים צריך להחליט מה קודם למה, לצערי חסרים שוטרים ואני אומר את זה בקול רם, אבל למרות החוסר אנחנו נותנים שירות מצוין לתושב וחשוב גם שהתושבים יבינו שאי אפשר להיות בכל רגע נתון בכל מקום בעיר"

האם התושבים ירגישו תחושת בטחון בחג? כיצד אתם נערכים?

התושבים ירגישו מוגנים . דאגנו לנוכחות משטרתית בקניונים ששם יהיה עמוס ככל הנראה בחול המועד, בנוסף החל משבוע הבא למרות שעוד לא נפתחה עונת הרחצה  יהיו 4 שוטרים עם 7 פקחים מפטרלים על ריידרים בחוף הים.

קניון הזהב, יס פלאנט, סינימה סיטי, הרובע, כל המקומות האלה יקבלו נוכחות משטרתית שאנו יודעים שהם מקומות עמוסים. ברחוב רוטשילד, אזור הברים בעיר לאחר מחשבה ארוכה החלטתי לשים שוטר קהילתי ( מש"ק) קבוע שיהיה שם, יכיר את בעלי העסקים והתושבים וייתן מענה במקום ותחושת ביטחון, אנחנו לא מפסיקים לעבוד בתחנה וחושבים כל הזמן כיצד לשפר וליעל את השרות לאזרח.

כאמור, קליין מעיד על עצמו כמי שמאמין ביחסי אנוש טובים וכי הוא איש של "אנשים" כשהוא נשאל על שיתוף הפעולה עם הרשות המקומית הוא מחייך ואומר כי המשטרה עובדת בשיתוף פעולה מלא עם ראש העיר והחברה לביטחון " את רז קינסטליך ראש העיר אני מכיר עוד כשהיינו נערים, הקשר ביננו חברי שמוביל לשיתופי פעולה, כמו פרוייקט מיל"ה ועוד, אנחנו גם יודעים להשלים אחד את השני, אם יש איזה ערב גיבוש אני אתן ניידות ממני, בסופו של יום יש שיח ויחסים אישיים טובים וזה פותר הרבה בעיות ומטיב עם המערכת.

מה תאחל תושבי העיר?

חג שמח, שנדע ימים של אחדות, שנדע גם להתווכח עם הרבה אהבת חינם ביננו.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

תגובה אחת

  1. תותח כל הכבוד הגיע הזמן שיגיע לפה מישהו עם ראש גדול

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

11 (4)

מאות השתתפו בהפנינג פסח במקווה ישראל

תפריט נגישות