דף הבית / כללי / העפילו לשלב הבא

העפילו לשלב הבא

רוצים לשמור על התואר- צילום ארכיון מכבי ראשון לציון
רוצים לשמור על התואר- צילום ארכיון מכבי ראשון לציון

הגרלת שמינית הגמר, זימנה למחזיקת הגביע יריבה ותיקה שבעונות קודמות מפגש ביניהן היה הופך בקלות למשחק העונה. השתיים היו נפגשות דרך קבע בשלבים המאוחרים של משחקי הליגה והגביע, אך הפעם הסיפור היה שונה. מכבי תל אביב הגיעה אומנם כמוליכת טבלה, אך של הליגה השנייה בישראל ולא כקבוצת צמרת בכדוריד הישראלי. זה נגמר עם משחק בקצב מהיר ורב שערים וניצחון למחזיקת הגביע מראשון לציון- 39:31. כבר מהפתיחה ראשון לציון הבהירה שהיא לא באה לתת למכבי תל אביב שום סיכוי להתקרב ופתחה פער גבוה בחלקו הראשון של המשחק. המחצית הסתיימה בתוצאה 19:12 וההפרש נשמר גם במהלך המחצית השנייה למרות שהגנת ראשון לציון איפשרה למקומיים להוסיף 19 שערים למאזנם במהלך החלק השני. יואב נאמן ותומר בודנהיימר, הצטיינו אצל המנצחת. בתחילת השבוע, נערכה הגרלת רבע גמר הגביע ובה נקבע כי בשביל להמשיך במסע לשמירת תוארה, תצטרך מכבי ראשון לציון לעבור בשלב הבא את א.ס רמת השרון שהיא מחזיקת גביע השופטים. המשחק בין השתיים יתקיים ביום שישי הקרוב בשעה 15:30 בבית מכבי.

הפועל חוגגת עליה לרבע הגמר- צילום גבי אלאלוף הפועל ראשון לציון
הפועל חוגגת עליה לרבע הגמר- צילום גבי אלאלוף הפועל ראשון לציון

בנס ציונה, נפגשו האחים מימון לדרבי אישי משלהם כשהמקומית אירחה את הפועל ראשון לציון על הזכות להעפיל לשלב הבא. בניגוד למחזיקת הגביע שלא התקשתה מול היריבה מהלאומית, להפועל ראשון לציון זה הלך הרבה יותר קשה במשחק רב תהפוכות שהסתיים בניצחון דחוק ומתוק 26:24. עוז חממי עם משחק מצוין במחצית הראשונה כבר העלה את הפועל ליתרון 10:5 ונראה היה שהאדומים יטיילו לשלב הבא, אך נס ציונה גילתה אופי והצליחה לחזור למשחק בדרך לשוויון 12 בסיום המחצית הראשונה. המחצית השנייה הייתה צמודה לכל אורכה והיתרון עבר מיד ליד. שתי דקות לסיום הוליכה נס ציונה ביתרון של שער, צ'ליצ'ה עם שני שערים רצופים החזיר את היתרון להפועל, עצירה גדולה של דיאנוביץ בשער, שלחה את חממי לסגור עניין עם שער אחרון בשניות הסיום והפועל ראשון לציון סיימה את המשחק עם חגיגות על הפרקט בנס ציונה. כבשו: עוז חממי 7, יוסיץ ליובמיר 6, דושקו צ׳ליצה ועומר גרא 4 כ״א, עידו פלח 3 וסהר שחק 2.

בשלב הבא תחכה לה קבוצת מ.כ באר שבע שהפתיעה עם ניצחון על פינליסטית העונה שעברה- מ.כ חולון בשלב שמינית הגמר. המשחק יתקיים בבאר שבע ביום שישי הקרוב. קבוצת הנשים, הוגרלה לשחק ברבע הגמר בבית מול חולון והמשחק יתקיים במהלך השבוע הבא.

מלחמה בנס ציונה- צילום גבי אלאלוף הפועל ראשון לציון
מלחמה בנס ציונה- צילום גבי אלאלוף הפועל ראשון לציון

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

צילום ארכיון: דובר צה"ל

חזרת פתאום – כל מה שחשוב לדעת כשהחיילות והחיילים חוזרים הביתה – המדריך המלא

תפריט נגישות